keesmees Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 hallo ik ben een paar dagen newbee, ben ook timmerman, maar vooral digibeet. waar kan ik op een simpele!!! manier leren hoe het forum werkt, de helppagina vond ik al te ingewikkeld. ben zeer enthousiast over dampen en jullie/ons forum, dus hellup. groet kees Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cor Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Hallo Kees, welkom! Hoe het forum werkt is echt niet moeilijk, je moet het wel even weten hoe! natuurlijk... Als je in je profiel je woonplaats eens invult woont er misschien wel een forum lid in je buurt. - zie bovenaan de lijn met op links de INDEX en daarna wat andere onderwerpen, ook profiel - suc6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Mirjam1207 Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 je eerste 'post' is in elk geval al gelukt. Kijk, lees, probeer uit; we bijten niet (wat ik altijd als eerste doe als ik op het forum kom is eerst klikken ergens linksboven op "Toon nieuwe reacties op jouw berichten". De rest volgt vanzelf!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obnoxious67 Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Hoi Kees (wat ik altijd als eerste doe als ik op het forum kom is eerst klikken ergens linksboven op "Toon nieuwe reacties op jouw berichten". De rest volgt vanzelf!) Denk dat Kees dan alleen dit topic ziet Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Mirjam1207 Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Hoi Kees (wat ik altijd als eerste doe als ik op het forum kom is eerst klikken ergens linksboven op "Toon nieuwe reacties op jouw berichten". De rest volgt vanzelf!) Denk dat Kees dan alleen dit topic ziet hihi, leest ie in elk geval dat het niet erg is een 'foutje' te maken toch? (ik wil mijn eerste postjes ook niet weer zien denk ik.... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tikkels Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 De belangrijkste dingen op een rijtje (hoop ik ) 1) Zelf een toppic starten: dat heb je dus al gedaan 2) Toppics lezen: Links bovenaan op "Toon ongelezen berichten" klikken 3) Reacties lezen van toppics die jij gestart hebt of waar je iets geschreven hebt: Links bovenaan op "Toon nieuwe reacties op jouw berichten" klikken. 4) Een PB sturen = Persoonlijk bericht: links op de pagina zie je steeds foto's van degene die dat stukje geschreven heeft. Onder de foto staan tekens. Een wereldbol=website; een enveloppe = e-mail en een tekstballon = persoonlijk bericht. 5) Bij "mijn berichten" kun je een bericht maken of een ontvangen bericht lezen (dan staat er een 1 onder "mijn berichten" 6) Zoeken: Klik eerst op "index" dan kom je op de openingspagina. Rechts beetje bovenaan, zie je een wit balkje met de tekst "zoeken". Typ hier het woord in waar je info over wilt. Dan komen er allerlei toppics te staan waar dat woord in voor komt. Verder vooral lekker snuffelen en niet bang zijn. Ik ben ook een echte digibeet maar ik kan inmiddels goed uit de voeten op dit forum. Wil je iets specifieks doen en lukt dat niet? gewoon een toppic starten en je vraag stellen. Maak je geen zorgen over "staat het wel op de juiste plek", dat leer je vanzelf hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts