Guest Diertje Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Heey waskebeurt met de kalender? is er nog een plekje waar ik kan zien hoeveel dagen de stoppers zijn gestopt met roken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sidoon Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Wat er is met de kalender weet ik ook niet, maar net boven de shout staan de dagstoppers ook elke dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demonaz Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Zou wel leuk zijn moest er op de kalender ook opstaan wanneer en waar er meetings zijn, evt met een linkje naar hun topic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diertje Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Dank je Sidoon ik vond het wel grappig om af en toe te kijken naar hoelang mensen al niet meer roken.. maar dat kan nou niet meer.. Demonaz, het zou inderdaad leuk zijn als de agenda een beetje actief wordt bijgehouden, maar daar gaat wel weer tijd en energie in zitten.. ik weet niet of het fbt daarover gebschikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demonaz Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Dank je Sidoon ik vond het wel grappig om af en toe te kijken naar hoelang mensen al niet meer roken.. maar dat kan nou niet meer.. Demonaz, het zou inderdaad leuk zijn als de agenda een beetje actief wordt bijgehouden, maar daar gaat wel weer tijd en energie in zitten.. ik weet niet of het fbt daarover gebschikt De organisatoren een pm sturen naar een mod met data en adres zou het veel makkelijker maken. Of een algemeen topic bij de meetings waar je die gegevens in zet. Dan moeten ze alleen maar een mod aanduiden om dat op te volgen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts