Guest Smokie Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 Om maar met de deur in huis te vallen, heb 2 dagen geleden een 510 dc tank dual cartomizer (http://www.e-cig4u.nl/Webwinkel-Product-14449319/510-DC-tank-6-ml.html) aangeschaft. Ja dus zou je misschien denken................... Nou ken je melden, is een onwijs lekker ding :JaqV , en wou dus even kwijt voor de mensen hier die de t2cc clearomizer gebruiken (net als ik) , probeer deze is of het kleine broertje (http://www.e-cig4u.nl/Webwinkel-Product-12028202/510-DC-Tank-35-ml.html) mocht je de tank te groot vinden. Deze dampt als een malle, is nog lekkerder en en en en.......... :yeahh Wou ik toch nog even kwijt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tante Til Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 kweet er alles van, ik damp er ook mee............ ik hoef niks anders meer. (naja, iets kleins voor naar mn werk, maar misschien dat ik ook maar gewoon mn tank/ meeneem. Kan t me ook schelen....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Quajochem Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 Je tank meenemen naar je werk Tante Til?? Gewaagd hoor! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tante Til Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 ja tuurlijk. hihihi voor in de peukenpauze maar ik wil eigenlijk ook iets kleins dat niet te veel damp geeft, voor de stiekeme hijsjes. Adem wat langer inhouden en je ziet er niks van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Quajochem Posted October 11, 2012 Share Posted October 11, 2012 ben je al lid van de aerokers.nl ? (anonieme erokers club) haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts