Jump to content

Review E-SY van Smokie's

Guest

Recommended Posts

Leuke review Julian. De batterij lijkt best interessant :D

De batterij is inderdaad best leuk, zeker omdat die een output heeft van 4,2 volt. De damp is net iets heftiger dan een batterij met 3,7 volt output. een nadeel daarvan is, is dat die sneller leeg is, maar dat is logisch. Dat die automatisch is, is natuurlijk niks nieuws, maar het is wel lekker makkelijk :wink

Leuke review inderdaad! Maar misschien kun je erbij zeggen hoe duur hij is?

Ah ja, dat is inderdaad best handig. ik heb het aangepast.

Ooooh prijsje vindt ik wel meevallen, nog effe over nadenken :mmm

Je hebt vast nog wel een oplader thuis liggen. De Vega V2 en de batterij is namelijk ook los verkrijgbaar. Scheelt toch weer 4 euro. Die automatische batterij heb jij ook al toch?

Ja meneer juul das waar ook, hehehehehehe heb hem al in geen tijden gebruikt, mss lekker vegaatje erop en gaan met die banaan.

Trouwens is dit je eerste video review, of uuuh heb ik iets gemist, is wel besmettelijk dat reviewen toos grandioos en nu jij, maar het bekt lekker en in een mooi langzaam tempo, onthaasting dus, kijk al jaren geen tv meer om die reden,

Ja meneer juul das waar ook, hehehehehehe heb hem al in geen tijden gebruikt, mss lekker vegaatje erop en gaan met die banaan.

Trouwens is dit je eerste video review, of uuuh heb ik iets gemist, is wel besmettelijk dat reviewen toos grandioos en nu jij, maar het bekt lekker en in een mooi langzaam tempo, onthaasting dus, kijk al jaren geen tv meer om die reden,

Hehehe nee het is niet mijn eerste review. Het begon een beetje toen ik een instructie wilde schrijven voor Fog. Dat schrijven en met foto's werkte niet echt, dus toen werd het een maar een video. Op Youtube heb ik er nog een aantal staan. Tevens zojuist een instructie toegevoegd van de Kayfun.

Guest luccia

Heb hem nu ook 3 weken in gebruik dit setje en ben zeer tevreden! Inderdaad vraagt ie meer liquid, maar dan heb je ook een volle smaak en volle damp! [emoji106][emoji3]

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

heel erg bedankt voor de leuke review Julian! de e-sy is aan topper en ik ben blij dat andere mededampers ook positief daarover zijn....helaas heel was het snel uitverkocht zowel in Utrecht, Den Haag en web shop....maar ik ga snel zelf naar Italie om wat meer te halen :zoef

Guest VaperFais

zo Andrea ,??hebbie een ferrari ??zelf halen in Italie ??en nu al in huis  :zwaai

gr.Danny

Ja een gele... staat altijd trouw geparkeerd op centraal station ... spoor 5 :zoef