Guest Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Ik heb sinds een week de E-SY in gebruik. De E-SY? Wat is dat? Dat is een van de nieuwste dampers van Smokie's. Is het wat? Dit kun je zien in mijn video review. [youtube]http://youtu.be/xKSiHy72b4E De E-SY is te koop voor 39 euro http://webshop.smokies.nl/kit-e-sy- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Leuk Juuuuuuuul, idd vindt hem ook zeer gelijken op de de justfog maxi, maar die automatische batterij doet het hem, we worden luier en luier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limbeckx Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Leuke review Julian. De batterij lijkt best interessant :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Leuke review Julian. De batterij lijkt best interessant :D De batterij is inderdaad best leuk, zeker omdat die een output heeft van 4,2 volt. De damp is net iets heftiger dan een batterij met 3,7 volt output. een nadeel daarvan is, is dat die sneller leeg is, maar dat is logisch. Dat die automatisch is, is natuurlijk niks nieuws, maar het is wel lekker makkelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Leuke review inderdaad! Maar misschien kun je erbij zeggen hoe duur hij is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Leuke review inderdaad! Maar misschien kun je erbij zeggen hoe duur hij is? Ah ja, dat is inderdaad best handig. ik heb het aangepast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Ooooh prijsje vindt ik wel meevallen, nog effe over nadenken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Ooooh prijsje vindt ik wel meevallen, nog effe over nadenken Je hebt vast nog wel een oplader thuis liggen. De Vega V2 en de batterij is namelijk ook los verkrijgbaar. Scheelt toch weer 4 euro. Die automatische batterij heb jij ook al toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VaperFais Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Mooie video review Julian keep up the Good "word" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Ja meneer juul das waar ook, hehehehehehe heb hem al in geen tijden gebruikt, mss lekker vegaatje erop en gaan met die banaan. Trouwens is dit je eerste video review, of uuuh heb ik iets gemist, is wel besmettelijk dat reviewen toos grandioos en nu jij, maar het bekt lekker en in een mooi langzaam tempo, onthaasting dus, kijk al jaren geen tv meer om die reden, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Ja meneer juul das waar ook, hehehehehehe heb hem al in geen tijden gebruikt, mss lekker vegaatje erop en gaan met die banaan. Trouwens is dit je eerste video review, of uuuh heb ik iets gemist, is wel besmettelijk dat reviewen toos grandioos en nu jij, maar het bekt lekker en in een mooi langzaam tempo, onthaasting dus, kijk al jaren geen tv meer om die reden, Hehehe nee het is niet mijn eerste review. Het begon een beetje toen ik een instructie wilde schrijven voor Fog. Dat schrijven en met foto's werkte niet echt, dus toen werd het een maar een video. Op Youtube heb ik er nog een aantal staan. Tevens zojuist een instructie toegevoegd van de Kayfun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Even kijken of ik je kan vinden, heb je der een abonnee bij :blij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest luccia Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Heb hem nu ook 3 weken in gebruik dit setje en ben zeer tevreden! Inderdaad vraagt ie meer liquid, maar dan heb je ook een volle smaak en volle damp! [emoji106][emoji3] Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrea Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 heel erg bedankt voor de leuke review Julian! de e-sy is aan topper en ik ben blij dat andere mededampers ook positief daarover zijn....helaas heel was het snel uitverkocht zowel in Utrecht, Den Haag en web shop....maar ik ga snel zelf naar Italie om wat meer te halen Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrea Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 inmiddels weer op voorraad! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dahoe Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 zo Andrea ,??hebbie een ferrari ??zelf halen in Italie ??en nu al in huis gr.Danny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VaperFais Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 zo Andrea ,??hebbie een ferrari ??zelf halen in Italie ??en nu al in huis gr.Danny Ja een gele... staat altijd trouw geparkeerd op centraal station ... spoor 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts