Guest misspetra Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Als ik antwoord op een bericht dan kan ik niet op de emoticons klikken... Moet dus met de hand de tekens intikken?? Ligt het aan mijn pc of hebben meerdere dit?? greezz Miss Petra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jolleke Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 ff kijken hoor....... :dogroos Ja hoor, bij mij werkt het wel. Ik zou niet weten waar het aan ligt, misspetra Miss dat iemand anders jou kan helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misspetra Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 :neenee Bij mij in een nieuw bericht dus wel maar niet als ik citeer.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misspetra Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Als ik antwoord op een bericht dan kan ik niet op de emoticons klikken... Moet dus met de hand de tekens intikken?? Ligt het aan mijn pc of hebben meerdere dit?? greezz Miss Petra :169 Oww nu well..... Snap het niet... Maar goed ..opgelost Dank je wel.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest angie Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Bij mij werkt het ook niet: Ik moet de tekst intypen(code dus)............: Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnebloem Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Bij mij lukt het ook niet, enkel als ik de code intyp net als jij angie :169 Tekst bewerken gaat ook niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kevin Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=5338.new#new Hier wordt dit al besproken. Kijken jullie de zaken in dit topic even na? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts