Limbeckx Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Hallo luitjes, Sinds de coil middag van Karin Spaink (ong 3 maanden geleden) ben ik verliefd op drippers. Hierbij mijn eerste review van een dripper. Naar mijn mening een vrij makkelijke dripper om te coilen maar deze dripper is ook super geprijst en makkelijk vindbaar in Nederland. Daarom een prima dripper om mee te beginnen met dripper. Houd overigens wel rekening met de wet van ohms als je zelf coils maakt, zeker bij dual coils. Immers: de weerstand halveert (en verdubbelt dus niet). Pas daarom op met sub ohmen en probeer er als beginner vooral nog even bij weg te blijven. Deze dripper heeft naar mijn mening maar 1 nadeel en dat is dat de luchtgaten vrij klein zijn. Deze kun je echter zelf uit borene of laten uitboren (zoals ik heb gedaan). [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yfkMU6e4RW4 Feedback is zoals altijd welkom :) Karin (als je dit leest): Volgens mij heb ik je nooit specifiek bedankt. Bedankt voor de toen geweldige coilmiddag. :) Ik heb mijn eerste coil in jouw huis gebouwd :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Karin (als je dit leest): Volgens mij heb ik je nooit specifiek bedankt. Bedankt voor de toen geweldige coilmiddag. :) Ik heb mijn eerste coil in jouw huis gebouwd :D Een coiltjeskind :) En vergeet Dr Smoke alias Exdrummer niet, die was de andere helft van het lesduo :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtactix Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Huh ik dacht dat de W geen gaatjes in de posts had. Dan is 't enige verschil tussen de W en de W4 dus de diameter en de iets grotere airholes van de W4 .... Thanks voor de info iig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 De klonen hebben geen gaatjes, de echte -UD- Igo-W's hebben gaatjes n de posts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanSiro Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Wederom een perfecte review met uitstekende uitleg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest damped Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Duidelijke en informatieve review, good job! Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Lemwise Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Mijn favoriete dripper is de Igo-L. Di gebruik ik elke dag met veel plezier. Spotgoedkoop, makkelijk op te bouwen en een hele goede smaak. Wat wil een mens nog meer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest damped Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 sry foutje Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Lemwise Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Lezen is niet je sterkste punt zeker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest damped Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Zoals ik al zei sry foutje wrong topic! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Weer een leuke video! Ik heb het hele mouth to lung verhaal nooit begrepen eigenlijk. Bij mij ging het altijd al direct mijn longen in zowel met toen ik nog rookte en met dampen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limbeckx Posted May 24, 2014 Author Share Posted May 24, 2014 Karin (als je dit leest): Volgens mij heb ik je nooit specifiek bedankt. Bedankt voor de toen geweldige coilmiddag. :) Ik heb mijn eerste coil in jouw huis gebouwd :D Een coiltjeskind :) En vergeet Dr Smoke alias Exdrummer niet, die was de andere helft van het lesduo :) Klinkt leuk, coiltjeskind :D en je hebt natuurlijk bedankt, Dr. Smoke is daar net zo goed bij geweest :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limbeckx Posted May 24, 2014 Author Share Posted May 24, 2014 Mijn favoriete dripper is de Igo-L. Di gebruik ik elke dag met veel plezier. Spotgoedkoop, makkelijk op te bouwen en een hele goede smaak. Wat wil een mens nog meer? Tja iedereen heeft daar vast zijn eigen wensen in. Ikzelf vind een derde post om op te bouwen wel makkelijk. Ook de gaten waar je coils in kunnen maakt het net iets makkelijker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limbeckx Posted May 24, 2014 Author Share Posted May 24, 2014 Weer een leuke video! Ik heb het hele mouth to lung verhaal nooit begrepen eigenlijk. Bij mij ging het altijd al direct mijn longen in zowel met toen ik nog rookte en met dampen Ik heb zelf eigenlijk nooit lung hits gedaan. In het begin voelde lung hits daarom ook een bwetje vreemd. Inmiddels is dat anders :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Lemwise Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Ikzelf vind een derde post om op te bouwen wel makkelijk. Ook de gaten waar je coils in kunnen maakt het net iets makkelijker Die gaatjes lijken mij ook wel handig maar ik heb nu in mijn Igo-L al bijna 6 weken hetzelfde spoeltje zitten dus herbouwen die ik maar zelden. Het enige dat ik vaak vervang zijn de watten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Weer een leuke video! Ik heb het hele mouth to lung verhaal nooit begrepen eigenlijk. Bij mij ging het altijd al direct mijn longen in zowel met toen ik nog rookte en met dampen Ik heb zelf eigenlijk nooit lung hits gedaan. In het begin voelde lung hits daarom ook een bwetje vreemd. Inmiddels is dat anders :P Mooie review weer Limbeckx maar Ik doe geen lung hits het is gewoon onnatuurlijk (na meer dan 35 jaar a-roken) Binnenkort een Magma RDA wellicht dat dan die lunghits toch natuurlijker worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storm Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 De klonen hebben geen gaatjes, de echte -UD- Igo-W's hebben gaatjes n de posts. Mijn IGO-W kloon heeft wel gaatjes in de posts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts