UGL Lemwise Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 De Erlkonigin, een prachtig gemaakte en zeer goed afgewerkte RBA. Het opbouwen gaat heel erg makkelijk en het wicken kun je eigenlijk niet fout doen. Het vulsysteem is ook briljant bedacht en ik heb geen enkele dryhit gehad. En toch gaat ie weer weg. Maar Lem, als het dan zo'n prachtige RBA is, waarom doe je hem dan weer weg? Nou, dat is heel simpel, vanwege de smaak. In het begin merkte ik niet zoveel verschil met de Kayfun maar nadat ik 2 tankjes heb weggedampt is er toch duidelijk een verschil in het voordeel van de Kayfun. De Erlkonigin vind ik veel te intens smaken, de Kayfun is wat vriendelijker van smaak en doet het ongelofelijk goed met Indo Tea. Zoals ik al zei is de Erlkonigin een prachtig gemaakte RBA maar als de smaak niet goed is houdt het op. Sterker nog, bij de 1e hijs die Cassandra nam vond ze 'm gelijk al helemaal niks. Hij gaat dus weer weg. Houdt hierbij wel in gedachten dat dit alles volledig subjectief is. Er zijn heel veel mensen die 'm super vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 24, 2014 Share Posted May 24, 2014 Dat heb ik dus gehad met de Zenith V2. In het begin vond ik hem wel goed, maar het was veel te intens. Na een week is die naar een andere eigenaar gegaan. En dat terwijl iedereen de Zenith V2 een geweldig apparaat vind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts