foxy Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Sinds gisteren zie ik in veel van de handtekeningen geen afbeelding meer staan maar: Volgens mij zijn dit de "ik ben zoveel dagen gestopt" meldingen. Heb het met meerdere pc's (wel allemaal via FireFox, andere browsers niet geprobeerd) Ben ik de enige die er last van heeft? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maddy Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Staat de mijne er nog? 't kan ook aan de server liggen die ze host... Edit : hier is de mijne normaal zichtbaar :blij Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxy Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 vreemd, zie de jouwe wel komt bij sommige voor, niet bij allemaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maddy Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Dan ligt het waarschijnlijk niet aan jouw pc... Maar aan de server vanwaar ze gehost worden. En kan je d'r ook niets aan verhelpen. volgens mijn beperkte kennis... Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxy Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 Ik zie nu dat het o.a. bij forumstikker.nl en ikstop.nl voorkomt dus zal wel aan die sites liggen vermoedelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarcoVW Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Forumticker.nl is down: http://www.isup.me/http://www.forumticker.nl, daarom worden de tickers niet weergegeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxy Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 Oké die had ik niet gecontroleerd Ikstop.nl was nog gewoon bereikbaar Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarcoVW Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Klopt, maar die verwijzen voor de tickers naar forumticker.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxy Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 Dat wist ik dan weer niet Bedankt voor de info Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirodi Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 check Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirodi Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 de mijne is nog goed :bliss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chasepoes Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Een aantal worden bij mij in ieder geval ook geblocked door mijn virusscanner, omdat deze zouden linken naar een zogenaamde 'High Risc Website' waarop malware is aangetroffen. Misschien dat dat bij sommigen van jullie ook het geval is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxy Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 Een aantal worden bij mij in ieder geval ook geblocked door mijn virusscanner, omdat deze zouden linken naar een zogenaamde 'High Risc Website' waarop malware is aangetroffen. Misschien dat dat bij sommigen van jullie ook het geval is. Thuis zou ik het nog voor kunnen stellen aangezien ik daar aardig wat beveiliging in heb gesteld omdat ik daar op sites kom waar flink wat rotzooi zou kunnen zitten (geen 18+ hoor ) maar op mijn werk is dat een beetje anders geregeld. zoals al eerder gemeld gaat het om een paar forumticker links in dit geval.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chasepoes Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Dat is erg, als het op je werk minder goed geregeld is als thuis.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pygalias Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Viel mij ook al op. De ene keer is hij wel zichtbaar, de andere keer niet Houdt het spannend laten we maar zeggen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxy Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 Dat is erg, als het op je werk minder goed geregeld is als thuis.... Volgens mij heb ik niet gezegd dat het minder goed geregeld is, maar wel dat het anders geregeld is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chasepoes Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Dat is waar. Die conclusie had ik zelf, waarschijnlijk onterecht, getrokken uit jouw posts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts