Carla69 Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Er lijken 2 lichtkranten + links actief te zijn, afhankelijk van waar je je op het forum bevindt. Over het algemeen zie ik de groene DIY dagen maar als ik bijvoorbeeld "unread messages" of een reaktie plaats krijg ik deze: [img width=400 height=123]http://i727.photobucket.com/albums/ww278/jozo-carla/lichtkrant1_zps3cf3cb61.gif Is dit de bedoeling? Link to comment Share on other sites More sharing options...
the dvm Posted June 5, 2014 Share Posted June 5, 2014 Ja, dit is de bedoeling. er is gekozen om de DIY XL dagen naast de burgerpetitie weer te geven. de burgerpetitie is nog steeds een groot belang en deze willen we niet verwijderd hebben in de lichtkrant. daarom hebben we voor een random lichtkrant gekozen. de ene keer zie je de burgerpetitie en de andere keer de DIY XL dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carla69 Posted June 5, 2014 Author Share Posted June 5, 2014 Okay, dan is het goed en kan hier eenĀ op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts