Jump to content

Dreadnaut 26650 hybrid dripper clone. The Beast!

Limbeckx

Recommended Posts

Ola :)

Weer een review van mijn hand. Dit maal de Dreadnaut. De Dreadnaut is een 26650 hybrid dripper. Ik vind het design prachtig maar ik kan mij heel goed voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd. Voor de rest heeft hij grote posts en een groot dek waardoor verschillende builds makkelijk passen. Ikzelf heb ik tijdens de review met twisted kanthal opgebouwd.

Ik heb dit product voor review van we-vape.nl gekregen en daar gaat hij ook naar terug (over een tijdje) :P

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OP75SvQFmfE

Weer een review van mijn hand. Dit maal de Dreadnaut. De Dreadnaut is een 26650 hybrid dripper. Ik vind het design prachtig maar ik kan mij heel goed voorstellen dat het niet voor iedereen is weggelegd. Voor de rest heeft hij grote posts en een groot dek waardoor verschillende builds makkelijk passen. Ikzelf heb ik tijdens de review met twisted kanthal opgebouwd.

Ik heb dit product voor review van we-vape.nl gekregen en daar gaat hij ook naar terug (over een tijdje) :P

Waarom gaat ie terug als je hem goed en mooi vind als ik vragen mag?

Ik heb je review nog niet gezien maar ik heb hem live mogen aanschouwen en proberen van Sledge bij de meeting van RC. Het design is niet mijn ding maar als ze hem in strak RVS zouden verkopen dan zou ik gaan twijfelen. Mooi groot deck, en 26650...

Ik ben niet gecharmeerd van het potsierlijke design, maar hij dampt zo verschrikkelijk lekker. Wat een beest, makkelijk te bouwen, ruime kamer en voetenbadje. Ik ben blij dat ik de mijne niet terug hoef te sturen.

Bedankt voor de review & inderdaad, ik damp 'm nog steeds met de 18650 VTCs, naar alle tevredenheid. Eerst was ik naargeestig opzoek naar echte high drain 26650, maar ben de noodzaak kwijt. Nu kunnen de 18650's lekker in roulatie blijven met de rest.

Waarom gaat ie terug als je hem goed en mooi vind als ik vragen mag?

Ik heb je review nog niet gezien maar ik heb hem live mogen aanschouwen en proberen van Sledge bij de meeting van RC. Het design is niet mijn ding maar als ze hem in strak RVS zouden verkopen dan zou ik gaan twijfelen. Mooi groot deck, en 26650...

Vape budget hands...

Ik heb teveel spul en heb me voor gehouden om rustig te doen met mijn geld. Ik heb nog geprobeerd om mijn Taifun 'The Eye' te verkopen zonder te veel verlies maar dat ging ook niet. En dan moet ie maar terug

En dan nog het dampen.... Man wat kwam dat ding hard aan :lol

Ik denk dat je kayfun driptip 'm ook wel wat verstikte Julian.

Ik denk het ook en ik hoop het ook.

Ik ben niet gecharmeerd van het potsierlijke design, maar hij dampt zo verschrikkelijk lekker. Wat een beest, makkelijk te bouwen, ruime kamer en voetenbadje. Ik ben blij dat ik de mijne niet terug hoef te sturen.

Bedankt voor de review & inderdaad, ik damp 'm nog steeds met de 18650 VTCs, naar alle tevredenheid. Eerst was ik naargeestig opzoek naar echte high drain 26650, maar ben de noodzaak kwijt. Nu kunnen de 18650's lekker in roulatie blijven met de rest.

Weet je wat het is, hij is echt opzichtig. Maar in al die opzichtigheid zit een stijlloze, beestachtige schoonheid. Ik weet niet hoe ik het anders kan uitleggen  :gek

Weet je wat het is, hij is echt opzichtig. Maar in al die opzichtigheid zit een stijlloze, beestachtige schoonheid. Ik weet niet hoe ik het anders kan uitleggen  :gek

Zoiets als het Beest van Belle en het Beest?

Zoiets als het Beest van Belle en het Beest?

Yup, precies zo!

Ik ga nu maar eens de video bekijken... Dat moest ook nog gebeuren haha.

Edit: wat een beest inderdaad. De naam van de clone maker is wat dat betreft goed gekozen. Zoals ik ook al eens omschreef in mijn VTR review, het is wat mij betreft een stukje abstracte kunst. Je bent er helemaal lyrisch over, of je hebt er helemaal niks mee. Een echte niche product. Wat dat betreft geef ik je gelijk. Waar ik het minder mee eens ben is je vergelijking met de Caravela. Deze is ook in een beperkte oplage gemaakt (1000 stuks) en is niet meer te koop. De Caravela is wel een bescheiden mech, maar naar mijn mening ook wel een collecters item.

Verder weer een leuke review :duim maarreuh... waarom gaat die weer terug?

Whaha. Ik heb t aan de stok met een of andere chineze fabrikant. Garrymart wil mij aanklagen omdat ze beweren dat zij ze de maker zijn van de mod. Dit zetten ze onder mijn YouTube video:

Garrymart company notice:

Dreadnaut changed version with SS chamber is made and produced by Garrymart definetly, Walrus is doing poor quality and brass chamber and without kraken airflow system, all parts are made by Garrymart.

Walrus is a thief, we - vape and the behavior of the reviewer has told garrymart company image, to provide false information to mislead the audience's judgment, disrupted the market trading behavior.Let our anger for all the staff!We - vape dreadnaut from garrymart purchase, We can provide trading records.If the reviewer is not correct information, we will take legal ways to solve.

Serieus? Ze kunnen jou toch niet aanklagen voor wat betreft de informatie die jij hebt gekregen? Ik neem aan dat ze Walrus dan gaan aanklagen

Serieus? Ze kunnen jou toch niet aanklagen voor wat betreft de informatie die jij hebt gekregen? Ik neem aan dat ze Walrus dan gaan aanklagen

Geen idee wie ze nou gaan aanklagen en waarvoor. Ik zit er niet mee in ieder geval. Het is een beetje: Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet  :657

Geen idee wie ze nou gaan aanklagen en waarvoor. Ik zit er niet mee in ieder geval. Het is een beetje: Pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet  :657

Brilliant. De clone-maker verwijt de clone-maker van misbruik van zijn kwaliteit-product. :haai

Dat is inderdaad wel hilarisch :lol

Brilliant. De clone-maker verwijt de clone-maker van misbruik van zijn kwaliteit-product. :haai

• 3 months later...
Guest w1shmast3r

the Dreadnought is my only 26650 mod and i must say that i love its vape...its a bit Malaysian style (huge clouds, lung hits only) but the flavor it produces is very intense.

I build it with 2xmicrocoil in parallel but siting next to each other (.32 kanthar, 0.9Ω each for a total of 4,5Ω) and use japanese cotton pads.

I still cannot handle it with the airholes fully open :D

It is also useful for building your arm muscles at its a real exercise to vape this mod (so damn heavy)!!!