Jump to content

Hana Modz DNA30 Clone door Limbeckx

Limbeckx

Recommended Posts

Goede morgen mensen :)

Spuit 11 hier. Zo een maand na alle andere reviews dacht ik: Laat ik mijn DNA30 clone van Cloupor ook nog eens reviewen. Mijn review is van het productie model waar Vaping Toos een pre productie model in zijn bezit heeft.

De verschillen die ik zo snel zie tussen de twee modellen

* Het starten vanuit slaapstand is veel sneller geworden

* Het meten van weerstand gaat inmiddels prima.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RzOgmdjVfh8

Leuke review weer Limbeckx! Ook leuk om te zien wat de verschillen zijn tussen de pre productie die ik heb gereviewed en de uiteindelijke versie. Weer een tip om te kijken voor iedereen die eventueel nog twijfels had.

Dank Toos. Ik vond het ook wel leuk om te zien dat ze in zo'n korte tijd toch dat ding nog hebben aangepast!

Daar heeft die van mij tot nu toe geen enkele last van (afkloppen).

Al m'n rba's en rda's doen het er prima op.

Ook m'n kfl+ met afgevijlde insulator, waarbij de pluspool ietsje verzonken zit, werkt goed op deze mod.

http://www.dampforum.nu/index.php?topic=25128.60 vanaf de 3e pagina.

De pluspool is dusdanig dik dat het mis kan gaan met een atty waarvan de pluspool flush of zelfs iets verzonken zit. De dikke pluspool van de Hana kan dan kortsluiten op de mantel van de 510.

Dit deel van het gesprek heb ik dus helemaal gemist. Net even bijgelezen. Goed dat je het in ieder geval aangeeft. Als je een 510 connectie hebt die niet uitsteekt, kan dus een short ontstaan en omdat de Cana mod niet meer controleert op shorts als hij eenmaal begint te vuren, kan dat resulteren in een verbrande mod. In ieder geval de aerotank en de russians hebben dit probleem begrijp ik. Als iemand wil aanvullen, heel graag!

Bij mij enkel de KFL's ende Atomic,de andere pakt hij niet.

Mijn zoon heeft speciaal een flash-e-vapor atty gekocht maar die pakt hij ook niet.

Wat raar. Mijn Cana mods werkt met alle atty's die ik heb.

Ik heb het volgende erop gehad

3 verschillende KFL clones

Orginele Erl Konigin

Orginele Prometheus

Orginele Expromizer

Orginele IGO W

Orginele Catarpillar RDA

Stillare clone

Nautilus clearo

Trend Vapes V8 clearo

Guest MarcoVW

Bij mij enkel de KFL's ende Atomic,de andere pakt hij niet.

Mijn zoon heeft speciaal een flash-e-vapor atty gekocht maar die pakt hij ook niet.

Ik moet regelmatig even de pluspool even opwippen met een klein platkop schroevendraaiertje en dan pakt 'ie alles weer. Met name als ik een RBA met een wat uitstekende pluspool erop heb gehad, moet ik 'm weer even omhoog helpen. Tja, de centerpin is nou eenmaal niet verend...  Alles in mijn signature werkt erop!

Meestal heb ik de atomic kloon erop staan.

Daar had ik hem eigenlijk ook een beetje voor gekocht.

De laatste tijd nemen de rta's echter ook steeds vaker een plekje in.

De atty's die ik inmiddels op de Cana getest heb (juist ook om te checken of het probleem zich ook bij mijn mod zou voordoen) zijn:

De kfl+ (beide originele versies), kf 3.1 kloon, kfl kloon, Taifun GT kloon (3 versies), Taifun GS kloon, Aqua kloon, Kraken kloon, Igo L kloon, Nimbus v4 kloon, Orieco Storm.

Allen deden ze het prima.

Guest Wide-O

Er zit nogal wat variatie in.  Bij mij doen de 2 kfl+ clones van ehpro het niet.  Wellicht zou ik het wel werkende kunnen krijgen, maar ik heb 'm gekocht voor de Origenv2, dus ga ik verder niet lopen klooien.

De gebrekkige short-protectie blijf ik zien als een ernstig nadeel, ook al heb ik er zelf geen last van.

.................

De gebrekkige short-protectie blijf ik zien als een ernstig nadeel, ook al heb ik er zelf geen last van.

Dat zie ik inderdaad ook als een nadeel.

Een van de voordelen van een geregelde mod, naast het gereguleerde vermogen, is een bepaalde mate van beveiliging.

Is die er niet, of onvoldoende, dan kun je (afgezien van het geregelde vermogen) net zo goed een mech nemen.

Weet iemand of er herbruikbare fuses zijn, die je in de cana zou kunnen monteren?

Ik heb er zelf te weinig verstand van om er aan te zitten prutsen.

Als ik aan m'n bouwpakket soldeerresultaten denk ( :bloos), is het  ook verstandiger om het door iemand te laten doen die de kennis en vaardigheid heeft.