KritischeMassa Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 Van Rookesigaret heb ik een IJOY Evod-V Starterset ontvangen om te reviewen. Deze set staat op dit moment in de veiling. De IJOY EVOD-V wordt geleverd in een net doosje met hierin twee complete EVOD-V e-sigaretten, in dit geval de zwarte versie. De Evods zijn, zoals de meeste evods gecoat met een rubberachtig materiaal, de batterijen hebben een capaciteit van 650 mAh. Naast de twee complete EVODS is de set voorzien van 3 reserve coils (dus 5 in totaal), een USB oplader en een wandstekker. [img width=400 height=307]http://i.imgur.com/od3h4fD.jpg Ik ben zelf in het bezit van de kanger evod: [img width=224 height=400]http://i.imgur.com/YAQP4ib.jpg (rechts is kanger, links is IJOY) en er zijn wel wat verschillen op te merken maar dat zijn echt minieme details, beide hebben rond de drukknop een led aanduiding van de batterijlading, bij de IJOY is deze zelfs tweekleurig viel me op, nu groenblauw en ik verwacht dat hij afneemt naar roodblauw, de kanger heeft steeds 1 kleur... tja... Het gevoel van beide is hetzelfde, geef ze me blind in mijn hand en ik zou het je niet kunnen zeggen (getest) Qua dampervaring zijn ze ook gelijkwaardig, al moet ik erbij zeggen dat mijn eigen EVOD met watten is gecoiled, dus een echt eerlijk vergelijk heb ik niet kunnen maken. De prijs van deze set is erg netjes op dit moment, 32,95 een concurrerende startset gaat nu voor rond de 49 euro weg. Ik raad deze set dan ook aan als starterset, het is een nette complete set met alles wat je nodig hebt voor een hele nette prijs. Ik geef deze set een ruime 9 op de schaal van KritischeMassa Tot de volgende keek Link to comment Share on other sites More sharing options...
ward Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 even een kleine melding terzijde: ik apprecieer het ten zeerste dat je hiervoor de tijd neemt, zeker voor de beginnende damper lijkt me dit zeer geschikt materiaal :) eigenlijk is dit net waar ik naar op zoek was voor een collega van me die ook wel eens een poging wil wagen ;) dus bij deze: Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted June 18, 2014 Author Share Posted June 18, 2014 even een kleine melding terzijde: ik apprecieer het ten zeerste dat je hiervoor de tijd neemt, zeker voor de beginnende damper lijkt me dit zeer geschikt materiaal :) eigenlijk is dit net waar ik naar op zoek was voor een collega van me die ook wel eens een poging wil wagen ;) dus bij deze: Thx Ik vind zelf dat juist dit soort setjes een duidelijke reviews verdienen omdat juist starters zich willen inlezen en willen zien wat ze kopen, met goede foto's... de meeste zut die ik review is voor zo'n selecte groep gebruikers, die weten toch wel wat ze kopen denk ik soms :') Link to comment Share on other sites More sharing options...
ward Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 even een kleine melding terzijde: ik apprecieer het ten zeerste dat je hiervoor de tijd neemt, zeker voor de beginnende damper lijkt me dit zeer geschikt materiaal :) eigenlijk is dit net waar ik naar op zoek was voor een collega van me die ook wel eens een poging wil wagen ;) dus bij deze: Thx Ik vind zelf dat juist dit soort setjes een duidelijke reviews verdienen omdat juist starters zich willen inlezen en willen zien wat ze kopen, met goede foto's... de meeste zut die ik review is voor zo'n selecte groep gebruikers, die weten toch wel wat ze kopen denk ik soms :') het is dan ook nog een heel stuk interessanter wanneer je de prijs bekijkt t.o.v. een ego-c of evod starterset, hetgeen soms wel eens mensen wil tegenhouden de stap te maken ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted June 18, 2014 Author Share Posted June 18, 2014 even een kleine melding terzijde: ik apprecieer het ten zeerste dat je hiervoor de tijd neemt, zeker voor de beginnende damper lijkt me dit zeer geschikt materiaal :) eigenlijk is dit net waar ik naar op zoek was voor een collega van me die ook wel eens een poging wil wagen ;) dus bij deze: Thx Ik vind zelf dat juist dit soort setjes een duidelijke reviews verdienen omdat juist starters zich willen inlezen en willen zien wat ze kopen, met goede foto's... de meeste zut die ik review is voor zo'n selecte groep gebruikers, die weten toch wel wat ze kopen denk ik soms :') het is dan ook nog een heel stuk interessanter wanneer je de prijs bekijkt t.o.v. een ego-c of evod starterset, hetgeen soms wel eens mensen wil tegenhouden de stap te maken ;) Ja dat is het punt ook inderdaad, ik weet goed dat ik mijn eerste ego-c kocht en ik dacht nou nou, dat is duur.... zit ik dan een paar maanden later met mijn verzameling Dicodes en Tai/kayfun zooi Maar daar zeggen we niets over tegen starters... ssssst Link to comment Share on other sites More sharing options...
ward Posted June 18, 2014 Share Posted June 18, 2014 even een kleine melding terzijde: ik apprecieer het ten zeerste dat je hiervoor de tijd neemt, zeker voor de beginnende damper lijkt me dit zeer geschikt materiaal :) eigenlijk is dit net waar ik naar op zoek was voor een collega van me die ook wel eens een poging wil wagen ;) dus bij deze: Thx Ik vind zelf dat juist dit soort setjes een duidelijke reviews verdienen omdat juist starters zich willen inlezen en willen zien wat ze kopen, met goede foto's... de meeste zut die ik review is voor zo'n selecte groep gebruikers, die weten toch wel wat ze kopen denk ik soms :') het is dan ook nog een heel stuk interessanter wanneer je de prijs bekijkt t.o.v. een ego-c of evod starterset, hetgeen soms wel eens mensen wil tegenhouden de stap te maken ;) Ja dat is het punt ook inderdaad, ik weet goed dat ik mijn eerste ego-c kocht en ik dacht nou nou, dat is duur.... zit ik dan een paar maanden later met mijn verzameling Dicodes en Tai/kayfun zooi Maar daar zeggen we niets over tegen starters... ssssst ben aan het wachten op m'n vamo v5, maar ik snap wel wat je bedoelt :) heb ondertussen al een flinke kast vol met diy materiaal voor de liquids en de coils, en dan zwijg ik nog over enkele tankjes die nutteloos in de kast liggen atm :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Quittertje Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Grappig draadje bij deze review - ik bemerk eenzelfde starters besmetting te krijgen. Oriënteer mij nu nog op kfl+ e.d. en op andere mods dan mijn 1e SID ... Maar ehhh .. [emoji40] ssst Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts