Guest Quittertje Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 :hi Sinds een half jaar kom ik op dit forum. Toen ik mijn 1e EGO-C aanschafte begon ik mij langzaam te verdiepen in het dampen en wat daar allemaal bij komt kijken. Dit was ook hard nodig, want als ik een webshop 'inliep' werd ik heen en weer geslingerd door de grote hoeveelheid aan dampmateriaal (merken, soorten, namen pfff - en dan de diverse reviews hierbij - erg verwarrend voor de beginners). Zo kwam ik via internet met dit forum in aanraking en hier heb ik een zeer uitgebreide bron van info gevonden. Tegen alle medewerkers en bezoekers die hieraan meegewerkt hebben, voor hen die de damp-wiki en het damp-woordenboek bijhouden, voor alle nog actieve moderators/forum-beheerders e.d., voor de DAMPTV makers, de ACVODA's, voor iedere positief opbouwende reactie op vragen etc. zeg ik: :bedankt Ik hoop dat dit forum een soort vrijplaats blijft waar beginnende dampers (waaronder ik mijzelf schaar, met mijn 1e MOD ;-), gevorderden en alle extremen hierna mekaar kunnen blijven ontmoeten, om vooral te leren van mekaar en steun te kunnen vinden bij mekaar in een damp onvriendelijker wordende wereld. * Geen idee waar ik een bericht als deze zou moeten neerzetten, dus ik probeer het hier maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SCAR75 Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gewoonsteve Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
peeetor Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 daar is dit forum voor Quittertje! Ondanks dat het er in sommige topics 'ruig' aan toe gaat, hebben we een gemeenschappelijke tic/hobby.... dampen. Als we elkaar kunnen helpen zullen we dat doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterMike Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Dank je heel fijn gebaar van je Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Quittertje Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 daar is dit forum voor Quittertje! Ondanks dat het er in sommige topics 'ruig' aan toe gaat, hebben we een gemeenschappelijke tic/hobby.... dampen. Als we elkaar kunnen helpen zullen we dat doen Gelukkig wel! En dat is ook wel duidelijk hoor. Maar de laatste twee weken liep ik meermaals tegen draadjes aan waarin bepaalde forum-users een ander gezicht lieten zien. Zoals handelen met hoop op winsten groter dan de huidige netto verkoopprijs, misleiding door gebrek aan info, of bijvoorbeeld verhitte discussies n.a.v. bepaalde gedragingen binnen de topics. Waarbij taal een instrument werd om te schelden (e.d.) i.p.v. 'praten met mekaar'. Ik heb daar een gruwelijke hekel aan, wil andere forum-users ook iets meegeven, namelijk dat dit niet 'de norm' is hier op het forum. Dit leek mij daarom een mooi moment om diegenen die zich dagelijks voor het forum inzetten, of hebben ingezet, even te bedanken :klap * Ben geen moraalridder hoor - maar ik zie dit forum (met deze aantallen users) gewoon liever niet 'afglijden' en zijn doel voorbij schieten. Zo, ik heb mijn hart gelucht - kan weer rustig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gy Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
the dvm Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 bedankt voor het fijne gebaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedeel Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obnoxious67 Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Yw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamppie Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Ben het helemaal met je eens, en sluit me daar ook bij aan. Mis hier en daar inderdaad het respect voor elkaar, en voor de mensen die er zich voor inzetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest carmo Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Mooi gezegd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yoko Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 :klap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirte Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 Quittertje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smoke Lips Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 Hier valt echt niets aan toe te voegen, Quit ertje Quittertje Chapeau.!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Quittertje Posted June 21, 2014 Share Posted June 21, 2014 Hee Smoke Lips, Wanneer en waar heb je die foto van mij genomen? Ik vrees dat ik hier een ban op moet aanvragen. Groetjes, :monky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smoke Lips Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Hee Smoke Lips, Wanneer en waar heb je die foto van mij genomen? Ik vrees dat ik hier een ban op moet aanvragen. Groetjes, :monky OOPS.!! Nee "GEEN BAN" mijn nederige excuses .. zal het niet meer doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Quittertje Posted June 22, 2014 Share Posted June 22, 2014 Te laaaaaaat :funny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts