Jump to content

Atmistique Diver V2

Guest KeepOnVaping

Recommended Posts

Guest KeepOnVaping

Ik heb toch regelmatig dat er wat vloeistof uit de center pin komt, het komt niet vanuit de 2 rubbertjes, dat zit wil goed, maar echt uit dat kleine gaatje middenin de center pin.

Moet ik wat meer wick in die gaten proppen?

Meestal zijn dit soort problemen bij de Diver te wijten aan drukopbouw/drukverschillen.

Ik heb de mijne veel gebruikt en als de Diver werkt is het echt een indrukwekkend micro RBAtje. Een ronduit fantastische smaak die de beste RBAs (die ik ken) naar de kroon steekt. De throat hit is wat minder en zou van mij in cijfers een 6-je krijgen.

De belangrijkste nadelen in mijn ervaring zijn dat de Diver in het algemeen érg gevoelig is wat betreft de build, het wicken en drukverschillen van en na montage etc. Er is snel iets mis zeg maar. Tweede is dat het wicking systeem niet meer aankan dan pakweg 8,5 Watt (wicks out setup). Het is mijn in ieder geval nooit gelukt om een setup te vinden die stabiel en betrouwbaar meer vermogen aan kan. Dit vind ik voor bijna alle liquids net te weinig. Ik damp vrijwel altijd tussen 10 en 12 Watt.

Vanwege het bovenstaande gebruik ik ze (ik heb er 2) op dit moment weinig.

Guest KeepOnVaping

Ok

Op dat soort wattages zit ik dan niet en wat je zegt, de smaak is fantastisch ook al lekt het hier uit de centre pin, maar als dit zo blijft gaat het de schroothoop op  :sip

Had je het wel zo kunnen krijgen dat het niet lekt uit de centre pin en welke build had je gedaan?

Bedankt voor de review.

Ik twijfel nog steeds over de Diver. Eigenlijk bevalt de carto in de Bayou me goed.

Ook gemakzucht voor erbij. Als ik 's een keer geen zin om te coilen heb.

Alleen voor de smaak zou ik 'm willen proberen. Maar weer zo'n gedoe, hahaha.

Ik had trouwens verwacht dat je 'm ook in de Bayou op de Guppy zou gebruiken, maar zo kan het natuurlijk ook.  :wink

Guest KeepOnVaping

De smaak is absoluut goed en daar ging ik ook voor buitenom dat het ook nog is een heel mooi dingetje is om te zien.

Ik had de Diver voor m'n Phini genomen die onderweg is nu, het minion tankje had ik erbij genomen om te gaan testen omdat ik wist dat de Phini met de hand gemaakt wordt en dus nog even op zich laat wachten, maar je kunt je misschien al wel een voorstelling maken van hoe het eruit gaat zien met een small batterijtje eronder  :wink 

Phini is kunstzinnig wat helemaal bij me past en ik wil het dan ook iets kunstzinnigs meegeven door er een lolly van te maken, iets grappigs ervan maken.

Dino-V laat in het topic Atmizoo Guppy & Bayou een mooie foto zien van z'n Guppy & Bayou, lekker klein hoor en ik kan dit ook zeker waarderen mensen het zo maken.

Guest KeepOnVaping

Bedankt voor de review.

Ik twijfel nog steeds over de Diver. Eigenlijk bevalt de carto in de Bayou me goed.

Lekker houden zo, ik heb de review inmiddels ernstig aangepast.

Een vriend vroeg cynisch nadat ik al die geweldige reviews aan het vertellen was, "sinds wanneer kan Griekenland iets maken?!", helaas heeft Atmistique duidelijk bewezen dat ze nog steeds niets kunnen maken.

Bedankt voor je uitgebreide review, maar voor de opmerking hierboven

mag je je wat mij betreft even flink gaan schamen.

Buiten het feit dat je dit soort opmerkingen sowieso níet hoort te maken

komen er prachtige spullen uit Griekenland. De producten van Atmizoo en

MMVapors bijvoorbeeld.

Guest KeepOnVaping

Een vriend vroeg cynisch nadat ik al die geweldige reviews aan het vertellen was, "sinds wanneer kan Griekenland iets maken?!", helaas heeft Atmistique duidelijk bewezen dat ze nog steeds niets kunnen maken.

Bedankt voor je uitgebreide review, maar voor de opmerking hierboven

mag je je wat mij betreft even flink gaan schamen.

Guest KeepOnVaping

Ik vind reviews over het algemeen echt te positief, ik vraag me van veel reviews werkelijk af of ze het uberhaupt wel eens helemaal goed aan de praat hebben gekregen.

Kennelijk wil men dat niet zeggen vanwege het feit ze het ook nog door willen verkopen.

Guest KeepOnVaping

Pure waarheid? Hahah prima man, ik neem jou vanaf nu

in ieder geval niet meer serieus.  :gek

Prima, koop je dat ding toch lekker, mijn zegen heb je!  :doei

Guest PatrickV

Ik gebruik zowel de Diver v1 als de v2 regelmatig zonder enkele problemen. Als de driver lekt heb je je build niet goed gemaakt, zo simpel is het.

De opmerking dat Atmistique niets kunnen maken is nergens op gebaseerd en ontrecht. De Eviva is daar een goed voorbeeld van, pracht atomizer. Ook een scuba tank is topkwaliteit.

Helaas moet de maker van een product lijden onder de onkunde van de reviewer.

Pure waarheid? Hahah prima man, ik neem jou vanaf nu

in ieder geval niet meer serieus.  :gek

Prima, koop je dat ding toch lekker, mijn zegen heb je!  :doei

Nope, nooit van plan geweest ook. Maar die houding van jou, die is top

man! Ga zo door, ga je goede vrienden mee maken hier in deze digitale

goudmijn van informatie die wij het Dampforum noemen.

Guest KeepOnVaping

Is te makkelijk, ik zou zo'n product niet op de markt brengen, en blijf bij 1 account, je hoeft niet voor dit een ander account te nemen  :wink

Guest KeepOnVaping

ga je goede vrienden mee maken hier

Dat is misschien voor jou een reden om hier te zijn, dat hoeft dus niet voor iedereen te zo te zijn.

Beter zo, dan dat een slecht product de hemel in geprezen wordt, nu is alleen de maker de dupe, anders misschien wel 10000 mensen. Maar dat heb je nou eenmaal met reviews, ze zijn leuk om te lezen, maar ik wil toch alles zelf ontdekken, dat laat im niet van een goede of slecht review afhangen.

Guest PatrickV

Beter zo, dan dat een slecht product de hemel in geprezen wordt, nu is alleen de maker de dupe, anders misschien wel 10000 mensen. Maar dat heb je nou eenmaal met reviews, ze zijn leuk om te lezen, maar ik wil toch alles zelf ontdekken, dat laat im niet van een goede of slecht review afhangen.

Prima. Maar hij kraakt de maker af en niet het product. Als het alleen over het product had gegaan had je mij niet gehoord ondanks dat ik het broddelwerk vind.