Jump to content

Antwoord weg.

Recommended Posts

Als ik naar een andere pagina ga om een linkje te kopieëren, dan lukt dat 1 keer, ga ik dat nog eens proberen, dus dat ik bijvoorbeeld meerdere links of foto's wil plakken, dan is mijn hele bericht weer leeg. Iemand een idee hoe dat komt ? Ik heb het probleem op een tablet met zo'n afgekloven appel achterop, misschien zegt iemand dat iets.

Guest MarcoVW

Als ik naar een andere pagina ga om een linkje te kopieëren, dan lukt dat 1 keer, ga ik dat nog eens proberen, dus dat ik bijvoorbeeld meerdere links of foto's wil plakken, dan is mijn hele bericht weer leeg. Iemand een idee hoe dat komt ? Ik heb het probleem op een tablet met zo'n afgekloven appel achterop, misschien zegt iemand dat iets.

Als er beperkt geheugen beschikbaar is op je tabblad, zal Safari het tabblad verversen zodra je er naar terugkeert. Hierdoor verdwijnt de tekst die je al getikt had. Je kunt dit misschien voorkomen door safari even af te sluiten (twee keer op home toets drukken en vervolgens weg 'swipen' en daarna opnieuw openen) en niet teveel tabbladen tegelijkertijd te openen.

Ik heb geen idee joh, ik verwerk nooit teksten, ja van liedjes in mijn hoofd, of als mijn vrouw weer eens boos is geweest moet ik dat ook verwerken, maar op een tablet ? Ik ben al blij dat ik op youtube en het forum kan komen.

Kan nog wat worden..

Ik heb geen idee joh, ik verwerk nooit teksten, ja van liedjes in mijn hoofd, of als mijn vrouw weer eens boos is geweest moet ik dat ook verwerken, maar op een tablet ? Ik ben al blij dat ik op youtube en het forum kan komen.

Kan nog wat worden..

:lol

n00b

Ik moet me er toch eens in gaan verdiepen denk ik, ik bedoel, ik ben niet dom ofzo, ik heb alleen helemaal niks met computers. En als ik al die knoppen zie in word, dan denk ik al 'laat maar'.

Guest MarcoVW

Als je een wat uitgebreidere post wil maken, kun je daar gewoon de 'Notities'-app voor gebruiken.

Icoontje ziet er als volgt uit:

post-6907-14229936665243_thumb.jpg

Als je een wat uitgebreidere post wil maken, kun je daar gewoon de 'Notities'-app voor gebruiken.

Dank u, ik zal het bij mijn volgende post eens gaan proberen, al zie ik er van komen dat het dan weer te lang gaat duren, en is mijn post helemaal niet meer van toepassing omdat iemand anders het antwoord al heb gegeven, dat heb ik nu al zo vaak, heb je een heel verhaal, krijg je ineens zo'n rode balk voor je neus dat je te laat bent, das ook jammer hoor  :sip

Momenteel is Office Suite Pro gratis (normaal 15 dollar), voor de telefoon ongeveer 45 MB voor alle functies (Word, excell, powerpoint en... weet ik veel, heb hem ook pas net gedownload) in vergelijking met 227MB voor bv enkel de app van Apple om word documenten te openen en te bewerken.

Geen idee of de versie voor de Ipad ook gratis is nu ;-)

Guest MarcoVW

Dank u, ik zal het bij mijn volgende post eens gaan proberen, al zie ik er van komen dat het dan weer te lang gaat duren, en is mijn post helemaal niet meer van toepassing omdat iemand anders het antwoord al heb gegeven, dat heb ik nu al zo vaak, heb je een heel verhaal, krijg je ineens zo'n rode balk voor je neus dat je te laat bent, das ook jammer hoor  :sip

Heb ik ook regelmatig, ben meestal te lang van stof, reviseer de tekst nog een paar keer en dan heeft iemand anders al gereageerd... Schijt aan hebben, 't gaat om de intentie en je bijdragen zijn zinnig, dus...