Jump to content

Foto Review SQuape R[eloaded]


fyrandir

Recommended Posts

Goeie marketing van die Zwitsers. Een nieuwe batch aandikken met een 'release date'.  :ja  Het feit dat je gewoon niet kan leveren positief ombuigen.  :clap

Link to comment
Share on other sites

Bij dampzauber op de site staat de Squape zelf ook niet leverbaar (wel de onderdelen).

RC gaf van de week aan, dat ie ca half augustus verwacht te kunnen leveren.

Bij ewolk staat ie weliswaar 'op voorraad", maar staat bij de levertijd "pre order".

Het lijkt erop, dat alle shops die hem krijgen 1 releasedatum zullen aanhouden.

Link to comment
Share on other sites

Laatste nieuws... vers van de pers:

NEWS!

The SQuape R(eloaded) and all colored accessories back for sales on Tuesday, August 12th 2014!

Der SQuape R(eloaded) sowie alle Zubehörartikel werden ab Dienstag, 12. August 2014 wieder verfügbar sein!

www.squape.ch/shops.php

Join the community: https://www.facebook.com/groups/squape.reloaded/

:bliss

Nu maar :duimen dat hij dan ook werkelijk in Nederland verkrijgbaar is op 12 augustus.

Link to comment
Share on other sites

Guest padenk

Beetje vaag dat Stattqualm uitmaakt wanneer er gestart mag worden met de verkoop van gewone herbevoorrading, het gaat toch niet  om een introductie van een product? Of begrijp ik het verkeerd en bedoelen ze alleen de losse accessoires?

Link to comment
Share on other sites

Beetje vaag dat Stattqualm uitmaakt wanneer er gestart mag worden met de verkoop van gewone herbevoorrading, het gaat toch niet  om een introductie van een product? Of begrijp ik het verkeerd en bedoelen ze alleen de losse accessoires?

Nope alles. Ze zijn het denk ik aan het hypen. Doen ze goed btw. Moet wel zeggen dat nu pas de gekleurde tanks voor het eerst te koop zijn. Maar tank is het wel waard. Geniet nog iedere dag van de tank.

Link to comment
Share on other sites

Guest Rpveld

(.......SQuape R[eloaded] op dit moment weer verkrijgbaar bij dampfzauber.ch en intaste.de  )  :zip

En ook bedankt voor de tip.

Heb hem ook besteld. Moet alleen nog een reden verzinnen waarom  :denk

Ik weet er al een: Ik heb er al een van de eerste batch en hij bevalt uitstekend, dus een tweede is nooit weg. :cigar

Link to comment
Share on other sites

(.......SQuape R[eloaded] op dit moment weer verkrijgbaar bij dampfzauber.ch en intaste.de  )  :zip

bij intaste was ie al uitverkocht toen ik deze middag dit bericht zag, bij dampfzauber was ie nog niet uitverkocht & dus heb ik daar per ongeluk op het knopje "bestellen" gedrukt... samen met de W-deck :)

Link to comment
Share on other sites

(.......SQuape R[eloaded] op dit moment weer verkrijgbaar bij dampfzauber.ch en intaste.de  )  :zip

bij intaste was ie al uitverkocht toen ik deze middag dit bericht zag, bij dampfzauber was ie nog niet uitverkocht & dus heb ik daar per ongeluk op het knopje "bestellen" gedrukt... samen met de W-deck :)

Ga je geen spijt van krijgen ;)

Link to comment
Share on other sites

Super mensen en uiteraard alvast gefeliciteerd met een jaar rookvrij en jullie verjaardag :duim , maar stiekem ben ik wel een beetje jaloers hihi. Wel apart dat een aantal shops hun twee batch al hebben gekregen. Ik zag dat Vaperev ook al hun tweede batch heeft. De Nederlandse shops hebben helaas nog niks gekregen? Nah ja... Even wachten dan maar. Ook leuk, een verlaat verjaardagscadeautje :grins

Link to comment
Share on other sites

Guest padenk

Super mensen en uiteraard alvast gefeliciteerd met een jaar rookvrij en jullie verjaardag :duim , maar stiekem ben ik wel een beetje jaloers hihi. Wel apart dat een aantal shops hun twee batch al hebben gekregen. Ik zag dat Vaperev ook al hun tweede batch heeft. De Nederlandse shops hebben helaas nog niks gekregen? Nah ja... Even wachten dan maar. Ook leuk, een verlaat verjaardagscadeautje :grins

De NL shops hadden begin juli al hun complete orders ontvangen en er was/ is wat ruis op de lijn tussen hun en Stattqualm. Stattqualm zegt op hun FB pagina dat in oktober/november batch 2 pas wordt uitgeleverd.... Rare gang van zaken iig maar goed daar kan RC meer over vertellen.

Link to comment
Share on other sites

De NL shops hadden begin juli al hun complete orders ontvangen en er was/ is wat ruis op de lijn tussen hun en Stattqualm. Stattqualm zegt op hun FB pagina dat in oktober/november batch 2 pas wordt uitgeleverd.... Rare gang van zaken iig maar goed daar kan RC meer over vertellen.

Thanks for the intel! Bij die eerste batch was ik te laat. Ik zat te lang te twijfelen. Had ik ook niet moeten doen :lol maar goed, ik wacht geduldig af. Ik had RC beloofd de Squape bij hem te kopen.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb hem vanmorgen om negen uur ook bij intate besteld samen met een w-deck.ook direct maar een upgrade set besteld voor mijn vanilla mech bestaande uit silver contact pins en magneten voor de switch en een hybrid connector.

Edit.

De squape-r is binnen.is snel gegaan,had hem besteld bij intaste.absoluut geen spijt van deze aankoop.Ook intussen de vanilla mech mod geupgrade met magneten zilver pins en hybrid adapter.

Link to comment
Share on other sites

Zojuist de Squape R ontvangen.

Wat een mooi ding!  :trilt (en wat een idioot grote envelloppe eromheen :grins)

Gelijk even opgebouwd, eerst met het s-dek (de w komt later aan de beurt) met 7x0,36 kanthal (= 1,0 ohm).

Dat ging verrassend (?) makkelijk.

Wat Chilly's erdoor, choco/caramel/nut erin en dampen maar.

Heerlijke dikke wolken en uitstekende smaak.

Met de AFC op het een na laatste gaatje, is ie voor mij precies goed.

Ik ben pas enkele weken teruggegaan van 12 naar 9 mg/ml, maar ik vermoed dat ik binnenkort alweer naar de 6mg kan.

Hij komt aardig aan (mietje :grins).

Weer een rib uit m'n lijf, maar hij is het waard. Ik ben er erg mee in m'n nopjes.

Al had ik hem liever in NL gekocht, ik had geen geduld om tot oktober/november te wachten  :bloos(sorry RC).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Maak nieuwe...