maussie95 Posted July 17, 2014 Share Posted July 17, 2014 Dit is mijn review van de Stillare. Vragen, opmerkingen en verbeteringen worden net als altijd gewaardeerd! :) [youtube]http://youtu.be/OoT0alPcMxI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maddy Posted July 17, 2014 Share Posted July 17, 2014 Het filmpje hierboven is van de 'black hawk' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VaperFais Posted July 17, 2014 Share Posted July 17, 2014 sorry ik vond m leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
maussie95 Posted July 17, 2014 Author Share Posted July 17, 2014 Whoops, verkeerde blijkbaar :O En hersteld :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maddy Posted July 17, 2014 Share Posted July 17, 2014 Mss een idee om de luchtgaten op te meten... Zowel inlaat als onder de driptip, en dan te bespreken. (En dan loop je ook tegen de beperking van de 'Stillare' aan, vandaar dat hij vaak onder de driptip opgeboord wordt, zeker als je aan choudchassing wil doen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 17, 2014 Share Posted July 17, 2014 Leuke review weer! Je laat de dripper in losse onderdelen zien. Wat ik nog leuk vind om te zien in je volgende reviews is, hoe je hem in elkaar zet. Het is doodsimpel waarschijnlijk, maar het geeft een mooi beeld hoe je RBA in elkaar steekt en ook handig voor mensen die nieuw zijn op dat gebied. Verder vind ik het een mooie conclusie. Hoe mooi ik de Stillare ook vind, hij zal niet voor mij weggelegd zijn, aangezien ik meer voor smaak ga. Dankzij jou review ben ik daar dus wel achter gekomen. Thanks! Oh ja, nog even een nieuwsgierig vraagje: wat voor een kamer zit je in? Het lijkt wel een kantoor. Ik zie een groot koffiezetapparaat namelijk. Dat heb ik niet in huis hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
maussie95 Posted July 18, 2014 Author Share Posted July 18, 2014 Mss een idee om de luchtgaten op te meten... Zowel inlaat als onder de driptip, en dan te bespreken. (En dan loop je ook tegen de beperking van de 'Stillare' aan, vandaar dat hij vaak onder de driptip opgeboord wordt, zeker als je aan choudchassing wil doen) Die moet eigenlijk opgeboord worden, hij is echt een stuk kleiner dan de luchtgaten inderdaad. Leuke review weer! Je laat de dripper in losse onderdelen zien. Wat ik nog leuk vind om te zien in je volgende reviews is, hoe je hem in elkaar zet. Het is doodsimpel waarschijnlijk, maar het geeft een mooi beeld hoe je RBA in elkaar steekt en ook handig voor mensen die nieuw zijn op dat gebied. Verder vind ik het een mooie conclusie. Hoe mooi ik de Stillare ook vind, hij zal niet voor mij weggelegd zijn, aangezien ik meer voor smaak ga. Dankzij jou review ben ik daar dus wel achter gekomen. Thanks! Oh ja, nog even een nieuwsgierig vraagje: wat voor een kamer zit je in? Het lijkt wel een kantoor. Ik zie een groot koffiezetapparaat namelijk. Dat heb ik niet in huis hahaha Het is de werkruimte in mijn winkel. Mijn vader heeft een bedrijf in koffie-, snoep- en frisdrankautomaten (geen fruitautomaten :P) en heeft deze er voor mij ingezet. Dat ding kan werkelijk alles: Koffie, Espresso, Latte Macchiato, cappuccino, soep, chocolade en nog veel meer. Handig ding dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 Wacht even... Je eigen winkel op 18 jarige leeftijd? Netjes man! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maussie95 Posted July 18, 2014 Author Share Posted July 18, 2014 Wacht even... Je eigen winkel op 18 jarige leeftijd? Netjes man! Bedankt! Mijn opleiding stond me niet echt aan. Het was wel leuk, maar niet om mijn hele leven te gaan doen. Ik was mijn bijbaantje in een andere computerwinkel zat, ik voelde me niet op waarde geschat en vond dat ik het beter kon dan mijn baas. Dus ik ben in een dorpje verderop voor mezelf begonnen. Mijn pa heeft een eigen bedrijf en ik heb daar een lening van gekregen, want de bank is niet zo happig op leningen tegenwoordig. Ik ben nu 2 maanden bezig en het gaat perfect! Ik ben al bezig met mijn lening terug te betalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivanwinkel Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 Ik wil hier wel even een opmerking plaatsen... Ik heb de clone gehad en nu het origineel. En afhankelijk van je build kan de stillare juist wel heel veel smaak geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 Ik wil hier wel even een opmerking plaatsen... Ik heb de clone gehad en nu het origineel. En afhankelijk van je build kan de stillare juist wel heel veel smaak geven. En toen sloeg de twijfel weer toe maar ik moet me even inhouden met mn aankopen vind ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts