Guest Schoorsteen78 Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 Kangertech EMUS Review door schoorsteen78 Deze EMUS is echt geweldig. Na een reeks e-cigs ben ik aanbeland bij deze Kangertech EMUS en ben er over te spreken. Hij is naar mijn mening beter dan de Joyetech eCab en de eGo (standaard). Hij is vrij goedkoop, komt met maarliefst 7 verdampers en twee complete e-cigs. Is goedkoper dan de eCab! Er zit een lampje in de voorkant (wit) welke oplicht als je het knopje indrukt. De inhoud is wat aan de krappe kant (1.2ml) en je kan er dan ook niet echt een dag mee redden voordat je hem weer dient te vullen. Vullen gaat makkelijk en is hetzelfde als alle andere clearomizers waar je rondom de middenbuis kunt vullen zoals bijvoorbeeld de evo-d. Heeft ook een bottom-coil wat op zich niet spettert. De vervangende coilheads zijn relatief goedkoop en makkelijk te krijgen. Kwa schoonmaken is het vrij eenvoudig en kun je ook overal wel bij. Het vervangen van de oude coilhead is ook makkelijk en door een leek te doen. Over het algemeen ziet hij er ook nog eens mooi uit door de rvs kleurige tip en de chrome afwerking. Nadeel wat me opviel was alleen de toevoer van vloeistof over de rubberen ring onderin de clearomizer wat even wat werk gaf om hem aan de gang te krijgen. Dus te dikke liquid met meer vg zal enige moeilijkheid geven. Verder is het echt een top-ding waar erg veel damp uitkomt en smaakbeleving is ook goed. Goede aanrader dus voor beginners die een eenvoudige strakke e-cig zoeken. Ik was de Joyetech eCab gewend deze EMUS bevalt me nog beter al is deze iets groter. De batterij heeft een capaciteit van 500mAh en gaat best lang mee en zeker een halve dag. Hij heeft een 510 aansluiting en er kan dus ook een andere clearomizer op. Aangezien ik meer van de kleinere varianten ben kwa e-cigs was deze keuze makkelijk gemaakt. Weer een aanrader erbij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts