Sandra333 Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Vandaag kreeg ik de Gladius clearo van innokin binnen, ik heb deze gewonnen op FB. Keurig verpakking, 3 extra coils, airflow mooi verwerkt.. Ziet er goed uit! Vind alleen de driptip wat groot en wiebelig die ga ik wel vervangen door een ander driptipje. Hij past erg mooi op een spinner. Ik heb er een beetje high five van GL ingdaan en jeetje wat een goed ding! Dit is denk ik een blijvertje! Het zijn dezelfde coils als voor een protank volgens mij. Ben benieuwd hoe lang die goed blijft! De damp lijkt iets 'droger' dan bij een aerotank, prettig droger. Prima smaak en damp! Ligt waarschijnlijk ook wel aan de liquid maar deze clearo werkt als een tierelier Ik heb ook een eCom van Joyetech gewonnen en die coil gaat nu al drie weken mee en ik vind dat steeds belangrijker. Ik ben een luie damper, het moet een beetje makkelijk gaan, geen gefrunnik enzo behalve als het niet anders kan. De kayfun die ik van iemand heb gekregen ligt nog ongebruikt op tafel. In ieder geval, mocht iemand nog op zoek zijn naar een nieuwe clearo, dan is dit zeker een optie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
delchrys Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Leuk dat je gewonnen hebt. Had de actie ook gezien, maar naast de pot gepiest. Zonde van de kayfun alleen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra333 Posted July 23, 2014 Author Share Posted July 23, 2014 Ze gaven er wel 30 of meer weg he.. Hele leuke actie vooral als je er 1 wint wie weet de volgende keer? Die kayfun gaat vast gebruikt worden, weet alleen niet wanneer en door wie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolieslurper Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Ik zou de kayfun een kans geven Zo niet Dan heb ik wel intresse in overname Link to comment Share on other sites More sharing options...
delchrys Posted July 23, 2014 Share Posted July 23, 2014 Het zijn inderdaad leuke acties, alle winacties trouwens goede reclame vooral. Ecf heeft ook superveel wedstrijden. Leuk om op die manier je vapegear uit te breiden. Voor wat betreft de kayfun denk ik dat er genoeg voor in de rij staan....ahum.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts