Jump to content

Limbeckx met de Aspire Nautilus mini

Limbeckx

Recommended Posts

Tot nu toe is mijn ervaring niet geweldig olieslurper. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik een blauwe maandag productie heb. Ik ga de review in ieder geval opnemen ongeacht of ik dan een goedwerkende heb of niet :)

Hey... Ik zie dat jouw coil 1,7 Ohm is. Die van mij 2,1 Ohm :sip Nah ja, hij dampt als een gek in ieder geval. Ik vind hem zelf net iets beter dampen dan de Kayfun.

Nette review weer en een stuk georganiseerder dan die van mij hahaha.

Limbeckx weer back in the game. Prima review weer.

Ja en die KSD Vamo 30w lijkt me ook interessant. Alleen staat ksd niet echt bekend als een betrouwbare fabrikant. Met de Vamo V5 was het ook twijfelen of je een goede kreeg.

Ik heb hier nu de Sigelei 30w liggen en die is (maar) €20 duurder maar kwalitatief denk ik beter.

He tot 16 augustus btw.

Hey... Ik zie dat jouw coil 1,7 Ohm is. Die van mij 2,1 Ohm :sip Nah ja, hij dampt als een gek in ieder geval. Ik vind hem zelf net iets beter dampen dan de Kayfun.

Nette review weer en een stuk georganiseerder dan die van mij hahaha.

Bij mij geven beide coils 1.7 aan op de Cana mod. Op mijn Pipeline pro ook. Mijn The Eye vindt het echter een 1.8 ohm coil... 2.1 ohm wel wat hoog. Ik vind zelf de Kayfun iets meer verzadigd smaken. Weet niet of dat enigszins zinnig klinkt :D

Ik heb eigenlijk niet zo veel van de niet georganiseerdheid van je reviews gemerkt. Ik kijk er altijd met veel plezier naar. Hoewel ze een beetje spaarzaam zijn  :bloos

Limbeckx weer back in the game. Prima review weer.

Ja en die KSD Vamo 30w lijkt me ook interessant. Alleen staat ksd niet echt bekend als een betrouwbare fabrikant. Met de Vamo V5 was het ook twijfelen of je een goede kreeg.

Ik heb hier nu de Sigelei 30w liggen en die is (maar) €20 duurder maar kwalitatief denk ik beter.

He tot 16 augustus btw.

Kerel! Dat is lang geleden. Met de Vamo V5 heb ik nooit problemen gehad, eerlijk gezegd (behalve de wel bekende centre pin). Over de Sigelei, ik heb nooit een segelei gehad dus dat kan jij beter beoordelen dan ik. :D

Ik zal de 16e trouwens het spul meenemen wat ik nog van je heb ;) tot zaterdag. Ennuh kom eens snel met wat reviews :D

Inderdaad, nu Toos het zegt, je bent weer back in the game. Maar euh, Toosgrandioos, ik heb jou wel een beetje gemist ook. Maar ik zag op Instagram dat er weer wat reviews aankomen van nieuw spul, toch?

Ja, ik vond mijn review over de Nautilus Mini wat rommelig. Dit kwam, omdat ik net een uurtje thuis was van mijn nacht/ochtend vlucht vanuit Curacao en gelijk een review wilde doen. Nu heb ik al niet al te grote ogen, maar het waren nu toch wel flinke spleetogen :lol Het was ook de bedoeling dat de review ongeveer 15 minuten zal duren, maar op het einde ging ik ineens spelen met het wattage. Tja, en toen duurde die ineens weer wat langer. De cursus rekening houden met tijd moet ik nog afronden :lol maar geboeg daarover. Dit is jou review, die weer netjes gedaan is :duim

Ja, misschien ben ik wat spaarzaam, maar ik vind eigenlijk de dingen die ik gereviewed heb ook wel goed. Ik koop de spullen ook, dus voorafgaand heb ik de voor en nadelen al voor een groot gedeelte overwogen. Maar mocht ik inderdaad spullen in mijn handen krijgen die ik niks vind, dan zal ik dat ook zeker niet gespaard laten. Maar ja, die spullen koop ik niet :wink

Inderdaad, nu Toos het zegt, je bent weer back in the game. Maar euh, Toosgrandioos, ik heb jou wel een beetje gemist ook. Maar ik zag op Instagram dat er weer wat reviews aankomen van nieuw spul, toch?

Thnx man. Ja reviews komen er weer aan. Heb al heel lang spul liggen, maar door drukte en shizzle even geen zin gehad. Nu ben ik weer full powered en krijg deze week mijn Logitech C920 webcam binnen en een Blue Yeti microfoon. Was even een pijnlijk portemonnee momentje, maar is een goede investering voor het reviewen.

Kerel! Dat is lang geleden. Met de Vamo V5 heb ik nooit problemen gehad, eerlijk gezegd (behalve de wel bekende centre pin). Over de Sigelei, ik heb nooit een segelei gehad dus dat kan jij beter beoordelen dan ik. :D

Ik zal de 16e trouwens het spul meenemen wat ik nog van je heb ;) tot zaterdag. Ennuh kom eens snel met wat reviews :D

Owja dat is ook zo. Maar top dat je het meeneemt. Wie weet kunnen we er nog iemand mee verblijden. En ja reviews komen er snel aan ;).