Guest spegs Posted August 11, 2014 Share Posted August 11, 2014 Ik was van de week eens aan het surfen op internet en kwam een leuk klein vv modje tegen bij alibaba.com. Na wat mailen kon ik er 1 bestellen en die zou met verzenden uitkomen op 30 dollar. Gezien het feit ik hem erg grappig vond heb ik er 1 besteld. En hij kwam vandaag al binnen. Dit is hem dus. Even ter vergelijking naast een ego 900 mah gelegd. Het is een leuk klein ding die zijn werk goed doet. De volt kun je veranderen van 3 tot 6. Hij werkt op een 14500 batterij. Hij komt incl een clearomizer met een cartomizer maar omdat ik dat niet fijn vind heb ik mijn mini protank erop, let op hij heeft alleen een 510 aansluiting dus dan moet je wel een verbindingstukje gebtuiken. Op zich vind ik hem het geld wel waard maar hij voelt erg goedkoop aan. De body is namelijk van plastic!!! Hoe dan ook, het is een klein ding en leuk voor erbij. [img width=180 height=300]http://img.tapatalk.com/d/14/08/11/a9ahyzar.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts