Jump to content

als er iemand net voor me gereageerd heeft.........

Guest Tante Til

Recommended Posts

Guest Tante Til

Grrrrrrrrrrrr......... ik heb dat zooo vaak. Zit ik te reagereen, klik op verzenden en ga weer terug naar de ongelezen berichten...... en kom er lagter achter dat er iemand net voor me al gereageerd had en ik heb dus dat stukkie roze tekst weer eens niet gezien. Staat op zo'n rare plek, buiten beeld........

Soms kan ik dan nog met de pijltjes van de browser terug naar mn reactie en die alsnog doen, maar vaak zie ik later pas dat mn postje er niet bij staat.

Is er niet een anderer manier, een duidelijkere, om aan te geven dat er iemand me voor is geweest?

Zijn er meer die daar last van hebben trouwens? Want om dat alleen voor mij te veranderen is natuurlijk deen beetje lullig.  :fluit

je bericht wordt zowiezo nog niet geplaatst als je dat niet extra bevestigt.

wat wil je nog meer..  :weetnie

zal best anders kunnen, maar dan moeten we sander weer aan het werk zetten met php programmeren. eenvoudige vraag, antwoord en oplossing vaak lastiger.

Guest Tante Til

Hihihih, ja dat is t m juist. Ik zie dat meestal niet dat ik nog eens extra moet bevestigen. En dan ga ik weer naar ongelezen berichten en dan heb ik dus niet extra bevestigsd en dus is ie dan niet geplaatst terwijl ik denk dat dat wel zo is.

Enne, nee hoor, laat arme Sander maar ff lekker met rust in deze. Ik kijk wel wat die instelling van Priest zn reactie gaat doen.  :knipwink

:bestfriend