Jump to content

Reclame

Recommended Posts

Ik log sinds vanmiddag nu weer in op het forum en het wordt overspoelt door reclame, hebben meer mensen hier last van of heeft het iets te maken met

dat mijn zoon toevallig winrar geinstalleerd heeft vanmiddag.

Ik wordt hier gek van het popt om de haverklap op mijn scherm.

Guest Poops_McGhee

Als het goed is zit er een knop op je toetsenbord met Prnt Scrn erop. Gebruik die, dan open je Paint (zit gewoon in windows) en dan plak je de screenshot door middel van ctrl+v daarin. Dan opslaan met een naampje erbij, zodat je het hier kunt uploaden :grins

Sent from my iPhone using Tapatalk

Guest Poops_McGhee

misschien kun je Adaware nog proberen. Die doet het prima en anders pak je de gratis versie van Avast. Dan moet er wel iets uitkomen. Heb je geen gekke addons in je browser ingeschakeld?

Winrar geeft geen reclame mee, ten minste als hij op een normale site gedownload is. Reclame en zooi komt van andere sites.

Als ccleaner en andere adware spul niet werkt, leeggooien en opnieuw installeren die handel.

Ten minste dat doe ik met windhoos rommel ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

nou zag dat zoonlief pirate bay erop had gezet dus die ook maar verwijderd toen die avast erop en opnieuw gestart nu lijkt het weg maar het forum kon ik niet op een normale manier via buroblad krijgen als ik erop klikte gaat ie automatisch naar google.

Hahaha fijn hè die kids van tegenwoordig! Pak ik m'n foon staat er weer een of andere dubieuze app op, open ik Facebook zie ik dat ik allemaal dingen geliked heb..... Grrrrr

Sent from my iPhone using Tapatalk

Guest Poops_McGhee

Als je er een goeie scanner tussen zet, dan heb je een stuk minder problemen. Zonder scanners of blockers het internet opgaan is tegenwoordig gewoon vragen om stront op je pc.