maussie95 Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 :hi Een nieuwe review, dit keer over de Zenith V2. [youtube]http://youtu.be/euR_2AlGP-s Link to comment Share on other sites More sharing options...
AR147 Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Ik heb onlangs ook een Zenith V2 clone gekocht via Grey Haze, en de grootste con die ik kon vinden was dat wanneer je het schroefje in de pluspool vast zet, de post mee draait op het deck. Geen idee of het bij de originele (of andere clones) ook gebeurt, maar toch wel vervelend! Daarnaast is de lage juice-well inderdaad ook een min-punt, en zijn bij mij de o-ringen van het deck net iets te dun (maar dat kan uiteraard makkelijk opgelost worden). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zona Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Is dat jochie al 18 jaar???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maussie95 Posted September 23, 2014 Author Share Posted September 23, 2014 Ik heb onlangs ook een Zenith V2 clone gekocht via Grey Haze, en de grootste con die ik kon vinden was dat wanneer je het schroefje in de pluspool vast zet, de post mee draait op het deck. Geen idee of het bij de originele (of andere clones) ook gebeurt, maar toch wel vervelend! Daarnaast is de lage juice-well inderdaad ook een min-punt, en zijn bij mij de o-ringen van het deck net iets te dun (maar dat kan uiteraard makkelijk opgelost worden). Die bij FT niet, dus ik neem aan dat het aan je clone ligt. Per batch kunnen clones ontzettend in kwaliteit verschillen. Is dat jochie al 18 jaar???? Hee, niet beledigend worden hier. Jongetjes van 18 zijn heel gevoelig over hun leeftijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the martin Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Gezien de 95 in de naam zou die zelfs al 19 kunnen zijn ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
maussie95 Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 Gezien de 95 in de naam zou die zelfs al 19 kunnen zijn ;) Over een paar weken, inderdaad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maurice Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Uiterlijk zegt niks over de leeftijd :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maurice Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Is deze lekkere dame daadwerkelijk de nice chick op de foto. Of is ze achter de foto veeeeel knapper ;). @zona. Lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts