Jump to content

Videoreview Zenith V2

maussie95

Recommended Posts

Ik heb onlangs ook een Zenith V2 clone gekocht via Grey Haze, en de grootste con die ik kon vinden was dat wanneer je het schroefje in de pluspool vast zet, de post mee draait op het deck. Geen idee of het bij de originele (of andere clones) ook gebeurt, maar toch wel vervelend!

Daarnaast is de lage juice-well inderdaad ook een min-punt, en zijn bij mij de o-ringen van het deck net iets te dun (maar dat kan uiteraard makkelijk opgelost worden).

Ik heb onlangs ook een Zenith V2 clone gekocht via Grey Haze, en de grootste con die ik kon vinden was dat wanneer je het schroefje in de pluspool vast zet, de post mee draait op het deck. Geen idee of het bij de originele (of andere clones) ook gebeurt, maar toch wel vervelend!

Daarnaast is de lage juice-well inderdaad ook een min-punt, en zijn bij mij de o-ringen van het deck net iets te dun (maar dat kan uiteraard makkelijk opgelost worden).

Die bij FT niet, dus ik neem aan dat het aan je clone ligt. Per batch kunnen clones ontzettend in kwaliteit verschillen.

:denk  Is dat jochie al 18 jaar???? 

Hee, niet beledigend worden hier. Jongetjes van 18 zijn heel gevoelig over hun leeftijd.

• 2 weeks later...
Guest Maurice

Is deze lekkere dame daadwerkelijk de nice chick op de foto.  Of is ze achter de foto veeeeel knapper ;).  @zona.    Lol