Jump to content

EQ 1000 mah batterij + clearomizer en 0mg liquids

Frankie76

Recommended Posts

De mensen van www.e-zmoke.com waren zo aardig om mij hun batterij en flink wat liquids op te sturen om te proberen. Een aantal forumleden hier hebben de liquids getest die zij hieronder zullen reviewen.

Voor wat betreft de batterij, hier mijn bevindingen:

2w6cmtj.jpg

Ik heb deze set nu een week in gebruik. De clearomizer doet denken aan hoe een Iclear 16D eruitziet, zij het in dit geval dan wel een single bottom coil. Dit exemplaar heeft één luchtgaatje (een Evod bv drie) en dat is een aardig gat, moet ik zeggen. Hierdoor heeft de clearo een lichte trek. Moet je van houden.

De meegeleverde coil (zat er al in) had helaas een erg vieze smaak; mogelijk dat hier (doen ze dat eigenlijk nog?) wat testliquid op zat. Ik heb 'm vervangen voor een Kangercoil. Die ook op je Evod past en daarmee dampt het ding echt goed. Veel damp, lichte trek (2.1 Ohm). Het mondstuk loopt over in de clearomizer en is dus één geheel. Fijn als je onderweg dampt of als '-ie in je zak moet.

De EQ batterij is eGo-style. 1000 mah. Heeft een drukknop die doet denken aan die van de Evodbatterij, alleen is deze knop iets meer verheven waardoor je de knop makkelijker op gevoel kunt vinden. En dat vond ik van de Evodbatterij echt vervelend. Steeds moeten kijken waar de knop zit... Da's dus een pluspuntje, vind ik.

Wat ook opvalt: deze batterij is echt ontzettend licht! En dat gecombineerd me de toch ook al lichte clearomizer (2.0 ml) maakt het het hele setje tot een comfortabel geheel.

Fijne combi zo. Volgens E-zmoke komen er binnenkort ook losse coils in de webshop en wellicht nog wel meer losse onderdelen.

Het is voor de doorgewinterde damper niet een shop waar je je waar zult aanschaffen, denk ik. Maar als je door wilt pakken na de look-a-like van hetzelfde merk wel een aanstekelijke batterij om het dampen serieus te gaan bekijken.

• 2 weeks later...

Zo de testen gedaan en hier mijn mening over deze liquids.

Frank nog bedankt dat ik hier ook aan mee mocht doen.

EQ Groene thee

Hij ruikt om te beginnen echt naar groene thee zoals ik hem vaak drink.

(dripper)Hij smaakt ook echt naar groene thee met iets anders kruidigs op de achtergrond, niks aan veranderen op deze manier houden zo.

(davide) De smaak hier vind ik behoorlijk achterblijven vergeleken met de dripper daarin kwam de smaak veel meer tot zijn recht.

Throathit niet echt, het is op 0 mg.

Damp voldoende.

EQ Banana

Hij ruikt naar bananen snoepjes dat vind ik wel lekker.

(Dripper) hier valt hij al een beetje tegen ik vind de smaak behoorlijk  chemisch.

(Davide) ook hier blijft de smaak weer behoorlijk achter maar vind ik gezien de chemische ervaring in de dripper niet zo erg.

Throathit niet echt het is 0 mg.

Damp voldoende

heb de appel nu in de origen dripper zitten  op 1,2 ohm  met muji cotton

het is een lekker zoet appeltje  die behoorlijk goed naar echte appel smaakt

vind het een lekkere liquid

damp is goed

throadhit geen maar dat komt omdat die op 0mg is

zo ff de blueberry testen

de  blueberry ook in de origen getest op 1,2 ohm met muji cotton

een lekkere zoete liquid die niet chemisch smaakt

beetje snoep achtig  vind um heel erg lekker  :blij

damp is goed

throadhit geen  omdat ie op 0mg is

:bedankt voor het testen van de liquids deze gaan zeker op komen  :ratje

ik ben ook klaar met testen.

beide getest in een igo-w

de watermeloen;

ruikt lekker naar watermeloen, maar helaas blijft die smaak een beetje achter.

je proeft maar een klein vleugje watermeloen.

hoewel het een klein vleugje is proef je wel een hele "zachte"smaak die wel naar watermeloen smaakt

damp; voldoende

throathit; geen (omdat het 0mg is)

de mandarijn;

ruikt heerlijk naar fruit.

de smaak kan ik het beste omschrijven als een sinasappel waterijsje.

je proeft dus wel duidelijk fruit, maar doet mij meer denken aan sinaasappels als mandarijn.

wel lekker, een klein beetje een zuurtje erin.

damp; voldoende

throathit; geen (omdat het 0mg is)

heel erg bedankt dat ik deze smaken voor je mocht testen

3 liquids getest in dripper single coil 1.2 ohm.

EQ strawberry:  zachtzoete aarbeiensmaak,niet chemisch,smaak van aardbeien blijft goed in de mond hangen

prima aardbeitje voor de aardbeienliefhebbers.

EQ pineapple:    friszoete ananas,wederom geen chemische nasmaak,prima te gebruiken als standalone,maar

zeker de moeite waard om te mixen met kokos en/of rum.

EQ energy:        zeer zoete liquid,kauwgomballensmaak,zou deze vergelijken met het energydrankje van de euroshopper.

vind deze de minste van de 3,maar voor de energy liefhebbers het proberen waard.

frank en shop bedank voor de proeverij :duim