Guest funny Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Jawel, ik kon t weer niet laten natuurlijk, t is klein en er zit bling aan dus ik moet t hebben hihi. Eerste indruk is erg goed, zit qua damp-gevoel n beetje tussen de 510 en de ego in, ook qua formaat trouwens. De damp is enorm goed te noemen en hij ligt goed in de hand, daarbij is hij errug mooi !! K miste wel meteen mn knopje, die zit verzonken dus als je gedachtenloos wil lurken wordt dat lastig want moet je eerst t knopje zoeken (wel n beetje nadeel bv in de auto) Als je de tankjes er zo huppakee opzet zonder het tussenschotje te verwijderen slaat op de een of andere manier de condens terug in je mondstukje waardoor je dit proeft en zelfs naar binnen krijgt. Als je t tussenstukje eruit haalt is dat probleem opgelost. Rest nog n beetje de duur van de batterijen, die heb ik nog niet echt eerlijk getest want k rook m samen met mn ego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest funny Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Vergeet k nog even te melden dat hij of zij (net als de 510) best flink heet wordt als je doorlurkt, de Ego trekt dat toch net wat beter denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Priest Posted December 8, 2012 Share Posted December 8, 2012 Volhouden, funbun...je hebt nog lang niet alle apparaten geprobeerd..:knipwink Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest datida Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Volhouden, funbun...je hebt nog lang niet alle apparaten geprobeerd..:knipwink lol :auslach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donna Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Hou ons op de hoogte hoe de ecab bevalt. Ben ook van de kleine ecigs. Als hij goed blijft presteren koop ik hem waarschijnlijk ook. Heb nu de eroll en dat zijn dezelfde atomizers dat is handig. Ben vooral benieuwd hoe lang de batterijnen meegaan. Veel dampgenot met je ecab. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest funny Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 De batterij test valt n beetje tegen . ? ? Driekwart tankje op 1 batterij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donna Posted December 9, 2012 Share Posted December 9, 2012 Dat klinkt idd niet als lang. Hoeveel gaat er in een tankje? Om een poosje van huis te zijn heb je dan wel 4 tot 6 batterijen nodig, best veel denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest funny Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Klopt denk ik ook, maar voor n avondje weg neem k gewoon 2 cabs en n ego mee dan kom ik mn avond wel door zonder vullen en wisselen K heb de roze ook binnen gekregen, echt alleen al voor de heb zou ik m willen hihi hij is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest roderik1963 Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Ik ben ook de bezitter van de joye ecab en ik doe met 1 batterij ( afhankelijk uiteraaard hoe vaak je een trekje neemt ) een volle tankje ermee minimaal. pfff wat gaat er in een tankje....antwoord die ik geef heb je niet echt veel aan vrees ik, ik druppel er 5 a 6 druppels in, hij is dan niet helemaal vol, zodat het kapje er op kan zonder dat er vloeistof overheen lekt. Wat betreft het gebruik in de auto ben ik het wel met je eens, vooral s ávonds rijden, dan valt het niet mee om dan dat knopje te vinden om een trekje te nemen van de sigaret. Maar ik vindt deze sowieso tig keer beter dan de supersmoker ( 2008 ) die ik eerst had hier. Hij wordt inderdaad erg warm na 2 a 3 trekjes achter elkaar. ik gebruik de hard plastic afdekdopjes, de bijgeleverde zacht rubber / plastic kapje sneuvelde direct al bij de eerste keer navullen tankje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest funny Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 k heb ze alweer verpatst, ik vindt t een geweldig dampertje maar niet voor iemand die veel achter elkaar dampt, dan wordt hij idd erg heet, t tankje is snel leeg en daarmee ook de batterij, dus voor mensen die m enkel dampen in n rookpauze of zeg maar als n echte sigaret, 5 minuutjes en dan weer n half uur niet ofzo, k heb nu de vivi en dat is voor mijn dampgedrag wel beter, knopje makkelijk te vinden, k doe 5 uur met n 650 batterij en ook zoiets met n tankje vol, dus geen e-cab voor mij maar weldegelijk een prima dingetje en erg mooi om te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 29, 2013 Share Posted January 29, 2013 Ik rook mijn eCab met clearomisers van Anyvape, deze passen dus niet op de 510. Hij rookt behoorlijk goed in de 2.2 ohm versie (ik ben ook ergens een 1.8ohm versie tegengekomen maar ik vrees een beetje voor de levensduur van die AAA'tjes om zo LR te gaan). 1cl inhoud en goed te vullen vanuit een drupflesje. Een lauwe vape, met veel smaak en een middelmatige kick. Maar zoals op de foto te zien schroeft het mondstukje niet op de clearomizer maar drukt vast met een siliconendopje en geeft een niet zo erg solide indruk. Even bij de lokale E-boer binnengesprongen, en deze heeft met de dremel gauw een 510 driptip wat afgevijld zodat het siliconendopje van de origine clearomizer past. Zit stevig nu, en dampt perfect. Ik vind dit tipje met randje toch wat praktischer om de eCab in de mond te houden handsfree. noot: Bij Anyvape http://anyvape.com/tecab-e-cigarette/tecab_starter_kit/tecab_electronic_cigarette kan je de TeCab krijgen, dit is een eCab kloon met cleoromisers en 510 schroefdraad zodat je dat overloopstukje niet meer nodig hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts