Jump to content

Verkoop en ruil

Guest Gwendo

Recommended Posts

Er zijn regels voor nieuwe leden over het aantal zinnige posten dat je moet doen voordat je in verkoop en ruil mag neuzen. Nu kan het zijn dat je een nieuwe nickname gebruikt en dat je met de oude wel al voldeed anders begrijp ik de term 'kan er niet meer in' niet. Even contact opnemen met forumbeheer?

• 4 months later...

Ha ik zit aan nr. 10. Ben benieuwd

Ik heb je gerapporteerd, dus ik denk dat je pech hebt.

Die grens is er niet voor niks: het FBT wl niet dat mensen hier alleen gaan posten om in het verkooptopic te kunnen, en dat is precies wat jij nu toch doet.

• Like 1

Die grens is er niet voor niks: het FBT wl niet dat mensen hier alleen gaan posten om in het verkooptopic te kunnen, en dat is precies wat jij nu toch doet.

+1 , ook gerapporteerd om dezelfde reden.

Ondanks dat degene al een jaar lid is; maar niet op deze manier...

a.vos, als je niet op een fikse waarschuwing uit wil komen is het beter dat je hier mee stopt

Sidoon, ik ben een serieuze damper, maar mijn ervaring met jullie forum is bar slecht. Ik kon ongeveer een half uurtje eindelijk op een wat zinniger manier van het forum gebruik maken, maar nu dus niet meer . bedankt en succes

Bedankt Karin Spaink, maar bedenk eens een betere manier om als serieuze damper van de volledige functionaliteit van het forum gebuik te maken.

Sidoon, ik ben een serieuze damper, maar mijn ervaring met jullie forum is bar slecht. Ik kon ongeveer een half uurtje eindelijk op een wat zinniger manier van het forum gebruik maken, maar nu dus niet meer . bedankt en succes

Als het je niet bevalt; wat doe je dan op dit forum?

Genoeg groepen op FB waar je je dampspullen op kunt gooien, dit forum is geen verkoop forum