Guest kapitein iglo Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Wie heeft er ervaringen met beide? Ik twijfel nu toch weer terwijl ik eingelijk de keuze al had gemaakt voor de kanger emow. mede door de review van de ego cc ben ik toch weer gaan twijfelen. Wie heeft ervaring met beide? Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Wie heeft er ervaringen met beide? Ik twijfel nu toch weer terwijl ik eingelijk de keuze al had gemaakt voor de kanger emow. mede door de review van de ego cc ben ik toch weer gaan twijfelen. Wie heeft ervaring met beide? Ik heb de Ego-CC een tijd gebruikt, en ik had er gemengde gevoelens over. Die atomizertjes die erin gaan, zijn nogal nukkig; doe mij maar gewone coils. Ik zou je derhalve de Emow aanraden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wally Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Mee eens, ego cc staat bij mij werkloos in de kast stof te vergaren. A. Atomizers zijn te duur. B. Atomizers gaan niet lang mee. C. Atomizers lekken op batterij. D. Atomizers zijn lastiger te dryburnen door rare wicking systeem E. Vullen gaat lastiger. F. Schoonmaken ook. H. Gorgelt te vaak. Hij ziet er wel mooi uit maar prijsverschil in atties vs coils is zeker niet gerechtvaardigd wat smaak en damp betreft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wally Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Ik zou persoonlijk in jouw geval voor de emow mega startset gaan. Meer liquid, meer batterijduur. Dus de iStick set is van de baan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirodi Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Absoluut EMow Link to comment Share on other sites More sharing options...
wally Posted December 2, 2014 Share Posted December 2, 2014 Ik vind alleen de inhoud van de gewone emow wat tegenvallen.... De mega kan bijna 3ml hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peeke 1972 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 hier is het anders om. De emow ligt hier te bestoffen wegens constant lekken en de egocc doet zijn werk heel goed. Tot 5 weken met dezelfde coils en nog nooit gelekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts