Jump to content

SaveVape.nl

Guest esjeka

Recommended Posts

Beste mededampers,

Hierbij wil ik meedelen dat een nieuwe shop en merk vanaf oktober aktief zal zijn, hier op het forum.

Als damper heb ik mij hier op het forum vooral ingezet voor veiligheid tav onze dampakkus en ego style batterijen met helaas weinig succes.

Daarom heb ik als investeerder in onder andere Lithium Polymeer Techniek tbv de automotive industrie besloten om een shop/merk te financieren

wat voldoet aan mijn eisen als damper. Namelijk transparantie / technische kennis en knowhow en niet geheel afhankelijk van China.

SaveVape tm zal aan deze eisen voldoen. Het merk Save Vape tm is een geregistreerde Trade Mark en zal gerund worden door 2,5 FTE ( webshop )

achter deze webshop zit een duits bedrijf wat produkten ontwikkeld voor de dampwereld zoals tuv gekeurde damp hardware / chips tbv de mods / lithium-polymeer

techniek ed.

Voor de duidelijkheid ik zelf zal niet werkzaam zijn binnen de webshop ( ben al aan t genieten van mijn pensioen ) maar mijn vrouw, ook aktief damper, zal leiding

geven aan de webshop.

Wat jullie kunnen verwachten als dampers is oa :

* Al onze cellen ( batterijen ) worden getest en geselecteerd uitgeleverd, wij zijn niet afhankelijk van chinese import en beschikken over omvangrijke test apparatuur zodat

we onder andere de gebruikte chemie kunnen testen / ir / echte capaciteit, tevens hebben wij een ontlaadsysteem laten bouwen met alle belangrijke sensors voor zodat

we precies kunnen zien ( en aan jullie tonen ) wat er tijdens onze dampsessies echt gebeurt met de cellen ook voor bv subohmers dus echte C ratings voor dampers en

niet continue c ratings ( want die zijn voor ons niet van toepassing )  of puls ratings ( minder dan 1 sec ) ook niet van belang.

*  Savevape tm laders zijn voorzien van een gestabiliceerde voeding,kunnen min 5 amp laden, volledig instelbare stroom bv 2,2 Amp , interne cel bewaking op verhitting, perfecte       

laadcurve mogelijkheid tot data loging ( voor de liefhebbers ) ontlaadfunktie voor storage, instelbare laadtijd, instelbare max mah, en zeer veel beveiligingen.

* Een Savevape tm ego style batterij met VV, dubbele pcb snellaadbaar ( 1 Uur ) van 650 Mah tot 2500 Mah ( UL gecertificeerd )

* Ehpro mods

* Groot DIY assortiment van CdD ( flavours/bases ed )

* Groot DIY kanthal / rebuild ed

* Groot assortiment DIY mod makers, we zijn oa dealer van YiHieCigar Chips,

* Custom build

* RDA/RTA

* En vooral goed technisch advies van echte liefhebbers

Gr Frank

post-7288-14229937304531_thumb.jpg

post-7288-14229937304751_thumb.jpg

Deze verwachtingen gaan we ook waarmaken Limbeckx :blij

Verkoop staat bij ons niet bovenaan, ons doel is, samen met jullie , naar de juiste balans te zoeken mbt kwaliteit / veiligheid.

Daarom willen wij geen massa shop worden maar een shop voor een bewuste doelgroep.

Alle door ons verkochte mods / SaveVape Tm ego`s ed  worden op funktie getest, voordat ze verzonden worden.

Elke cell ( batterij ) word getest op chemie / IR ed.

Alle door ons verkochte Liquids zijn Triacetin, Diacetyl,Acetylaceton, Acetonylaceton vrij.

Alle produkten zijn zelf gefotografeerd, zodat jullie een reeel beeld krijgen van het produkt.

Gr Frank

post-7288-14229937304925_thumb.jpg

• Like 1

Zo! Hier is over nagedacht. Klinkt heel belovend Silva. Ik ben echt benieuwd naar wat er zometeen in de shop staat als hij online is.

Je tekst geeft mij aardig wat verwachtingen  :ponpon

Zou leuk zijn als je in Oktober bv een review zou maken van onze profi lader  :pan

Mag het begin november zijn? Zou het wel heel graag doen namelijk :) Ben midden oktober eventjes op vakantie

Ik krijg ook een spelfout gevoel bij de naam save vape.

Mijn persoonlijke advies is dan ook deze aan te passen naar een naam die niet meteen vraagtekens oproept.

Je krijgt maar 1 kans op een eerste indruk!

Zelf weten verder hoor, ik slaap er niet beter of slechter om :)

Verder heb ik wel optie 3 gestemd omdat ik jullie geplande aanbod in producten en diensten wel super vindt!

De naam Save Vape  kan idd voor verwarring zorgen....  toch is er wel over de naam nagedacht en is iedereen vrij om te denken waar t voor staat !

Sorry Karin, ik kan je irritatie als schrijfster best voorstellen maar uit eindelijk gaat het om de diensten / produkten die we leveren en dat

gaan we heel transparant doen.

Gr Frank

Ik vind de naam in elk geval een heel stuk beter gekozen dan al die shopjes waar 'roken' in staat, wat het betekend maakt voor mij niet zoveel uit, mijn eigen naam betekend ook niets, en mijn hond heet 'Blubber' omdat mijn zoontje van toen 4 dat een leuke naam vond. Een naam is een naam, en die kan voor degene die hem gebruikt of heeft gegeven heel veel betekenen.