Guest esjeka Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Topic voor SaveVape Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaveVape Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Beste mededampers, Hierbij wil ik meedelen dat een nieuwe shop en merk vanaf oktober aktief zal zijn, hier op het forum. Als damper heb ik mij hier op het forum vooral ingezet voor veiligheid tav onze dampakkus en ego style batterijen met helaas weinig succes. Daarom heb ik als investeerder in onder andere Lithium Polymeer Techniek tbv de automotive industrie besloten om een shop/merk te financieren wat voldoet aan mijn eisen als damper. Namelijk transparantie / technische kennis en knowhow en niet geheel afhankelijk van China. SaveVape tm zal aan deze eisen voldoen. Het merk Save Vape tm is een geregistreerde Trade Mark en zal gerund worden door 2,5 FTE ( webshop ) achter deze webshop zit een duits bedrijf wat produkten ontwikkeld voor de dampwereld zoals tuv gekeurde damp hardware / chips tbv de mods / lithium-polymeer techniek ed. Voor de duidelijkheid ik zelf zal niet werkzaam zijn binnen de webshop ( ben al aan t genieten van mijn pensioen ) maar mijn vrouw, ook aktief damper, zal leiding geven aan de webshop. Wat jullie kunnen verwachten als dampers is oa : * Al onze cellen ( batterijen ) worden getest en geselecteerd uitgeleverd, wij zijn niet afhankelijk van chinese import en beschikken over omvangrijke test apparatuur zodat we onder andere de gebruikte chemie kunnen testen / ir / echte capaciteit, tevens hebben wij een ontlaadsysteem laten bouwen met alle belangrijke sensors voor zodat we precies kunnen zien ( en aan jullie tonen ) wat er tijdens onze dampsessies echt gebeurt met de cellen ook voor bv subohmers dus echte C ratings voor dampers en niet continue c ratings ( want die zijn voor ons niet van toepassing ) of puls ratings ( minder dan 1 sec ) ook niet van belang. * Savevape tm laders zijn voorzien van een gestabiliceerde voeding,kunnen min 5 amp laden, volledig instelbare stroom bv 2,2 Amp , interne cel bewaking op verhitting, perfecte laadcurve mogelijkheid tot data loging ( voor de liefhebbers ) ontlaadfunktie voor storage, instelbare laadtijd, instelbare max mah, en zeer veel beveiligingen. * Een Savevape tm ego style batterij met VV, dubbele pcb snellaadbaar ( 1 Uur ) van 650 Mah tot 2500 Mah ( UL gecertificeerd ) * Ehpro mods * Groot DIY assortiment van CdD ( flavours/bases ed ) * Groot DIY kanthal / rebuild ed * Groot assortiment DIY mod makers, we zijn oa dealer van YiHieCigar Chips, * Custom build * RDA/RTA * En vooral goed technisch advies van echte liefhebbers Gr Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limbeckx Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Zo! Hier is over nagedacht. Klinkt heel belovend Silva. Ik ben echt benieuwd naar wat er zometeen in de shop staat als hij online is. Je tekst geeft mij aardig wat verwachtingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtactix Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Dit klinkt inderdaad veelbelovend, top! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaveVape Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Deze verwachtingen gaan we ook waarmaken Limbeckx :blij Verkoop staat bij ons niet bovenaan, ons doel is, samen met jullie , naar de juiste balans te zoeken mbt kwaliteit / veiligheid. Daarom willen wij geen massa shop worden maar een shop voor een bewuste doelgroep. Alle door ons verkochte mods / SaveVape Tm ego`s ed worden op funktie getest, voordat ze verzonden worden. Elke cell ( batterij ) word getest op chemie / IR ed. Alle door ons verkochte Liquids zijn Triacetin, Diacetyl,Acetylaceton, Acetonylaceton vrij. Alle produkten zijn zelf gefotografeerd, zodat jullie een reeel beeld krijgen van het produkt. Gr Frank 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VapingToos Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Als het zo wordt als omschreven dan een dikke ja voor deze shop ;). Link to comment Share on other sites More sharing options...
peeetor Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Als het zo wordt als omschreven dan een dikke ja voor deze shop ;). +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaveVape Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Zo! Hier is over nagedacht. Klinkt heel belovend Silva. Ik ben echt benieuwd naar wat er zometeen in de shop staat als hij online is. Je tekst geeft mij aardig wat verwachtingen Zou leuk zijn als je in Oktober bv een review zou maken van onze profi lader Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanSiro Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Klinkt goed, kijk er al naar uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limbeckx Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Zo! Hier is over nagedacht. Klinkt heel belovend Silva. Ik ben echt benieuwd naar wat er zometeen in de shop staat als hij online is. Je tekst geeft mij aardig wat verwachtingen Zou leuk zijn als je in Oktober bv een review zou maken van onze profi lader Mag het begin november zijn? Zou het wel heel graag doen namelijk :) Ben midden oktober eventjes op vakantie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dampsmurf Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Mijn zegen hebben jullie :) Ik snap alleen nog steeds niet waarom voor save=(be)sparen in plaats van safe=veilig is gekozen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LOGAN Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Klinkt intressant maar om eerlijk te zijn stem ik niet voordat de shop online is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ik snap alleen nog steeds niet waarom voor save=(be)sparen in plaats van safe=veilig is gekozen Als voormalig juf Engels erger ik me ook aan die malle naam. 't Is alsof je je shop FeiligDampuh noemt. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esjeka Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ik lees het meer als redt het dampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ik lees het meer als redt het dampen. Alleen als er 'save vaping' staat. Nu is het: 'red damp' :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storm Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Dit is nu dichterlijke vrijheid ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gordie Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Als het zo wordt als omschreven dan een dikke ja voor deze shop ;). +1 + nog 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opikanoba Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ik krijg ook een spelfout gevoel bij de naam save vape. Mijn persoonlijke advies is dan ook deze aan te passen naar een naam die niet meteen vraagtekens oproept. Je krijgt maar 1 kans op een eerste indruk! Zelf weten verder hoor, ik slaap er niet beter of slechter om :) Verder heb ik wel optie 3 gestemd omdat ik jullie geplande aanbod in producten en diensten wel super vindt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Muru Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ik snap alleen nog steeds niet waarom voor save=(be)sparen in plaats van safe=veilig is gekozen Als voormalig juf Engels erger ik me ook aan die malle naam. 't Is alsof je je shop FeiligDampuh noemt. +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaveVape Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 De naam Save Vape kan idd voor verwarring zorgen.... toch is er wel over de naam nagedacht en is iedereen vrij om te denken waar t voor staat ! Sorry Karin, ik kan je irritatie als schrijfster best voorstellen maar uit eindelijk gaat het om de diensten / produkten die we leveren en dat gaan we heel transparant doen. Gr Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
flavio1984 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ik vind de naam ook irritant. No offense, echt waar. Het lijkt alsof die door een beperkte kennis van het Engels is ontstaan. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaveVape Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Klinkt intressant maar om eerlijk te zijn stem ik niet voordat de shop online is. De site gaat 14 Oktober online. Gr Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obnoxious67 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ik vind de naam in elk geval een heel stuk beter gekozen dan al die shopjes waar 'roken' in staat, wat het betekend maakt voor mij niet zoveel uit, mijn eigen naam betekend ook niets, en mijn hond heet 'Blubber' omdat mijn zoontje van toen 4 dat een leuke naam vond. Een naam is een naam, en die kan voor degene die hem gebruikt of heeft gegeven heel veel betekenen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomtactix Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ik vind de naam ook irritant. No offense, echt waar. Het lijkt alsof die door een beperkte kennis van het Engels is ontstaan. Ik vind mensen met hun geboortejaar in hun forumnaam echt super irrietant, no offense! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obnoxious67 Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Ik vind de naam ook irritant. No offense, echt waar. Het lijkt alsof die door een beperkte kennis van het Engels is ontstaan. Ik vind mensen met hun geboortejaar in hun forumnaam echt super irrietant, no offense! Ik ook, daarom heb ik mijn leeftijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts