UGL Mirjam1207 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Wat gebeurd hier??? Omdat er een aantal klagen worden alle topics verwijderd?????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sidoon Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Dit is niet omdat er een aantal klagen, het is teveel van het goede. Er had 1 topic aangemaakt kunnen worden, er had gevraagd kunnen worden om de actie bekend te maken via een banner boven het forum. De actie loopt bijna ten einde, de meeste verkopers zullen vandaag het forum niet meer bezoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistig Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Dit is niet omdat er een aantal klagen, het is teveel van het goede. Er had 1 topic aangemaakt kunnen worden, er had gevraagd kunnen worden om de actie bekend te maken via een banner boven het forum. De actie loopt bijna ten einde, de meeste verkopers zullen vandaag het forum niet meer bezoeken. Ook gezien hoeveel verkopers op de valreep, juist door deze actie van Glyverine, nog een donatie hebben overgemaakt? Dringt het wel door tot sommige mensen hoe belangrijk dit onderzoek is? En dan ga je toegeven aan het gezeik van een handjevol mensen die blijkbaar niks beter te doen hebben? Onbegrijpelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Mirjam1207 Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 Betty's reactie liet iets héél anders zien, Sidoon! (welke overigens inmiddels verwijderd is) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jip Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Ik vond het een topactie. Het werkt, dat blijkt. Jammer dat dit nu al weggemodereerd is. Er had nog meer in kunnen zitten met een beetje geduld. En? komt het dus nog ff snel in de lichtkrant? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obnoxious67 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 En? komt het dus nog ff snel in de lichtkrant? Daar had het al in moeten staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jip Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 In de lichtkrant ermee dan! (of de topics terugplaatsen...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
monky Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 De actie heeft wel gewerkt, al was een email benadering wellicht wat beter geweest naar de shops. Aan de andere kant zou het pas door vele shophouders morgen pas gelezen worden, en dan was de deadline voorbij geweest. Ik heb het nu gelezen en daardoor gedoneerd. Had ik het morgen gelezen dan had ik er waarschijnlijk niet direct iets mee gedaan (maandag, veel werk en mails) Dus het was geen slechte actie wat mij betreft, maar kan me voorstellen dat het een beetje veel was aan topics hier. Anyway, de boodschap is over gekomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Betty Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Door shops openlijk in hun subboard te benaderen maakt dat je het niet kunt negeren. Een emailtje is snel gelezen en weggeflikkert, geen haan die er verder naar kraait tenslotte. Ik vond het een supergoede actie van Glycerine en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Kopietje van mijn reactie: @Glycerine: Wat een supergoede actie van je zeg! Hier kan geen webshophouder omheen! Misschien dat iemand de stenen winkels die verder geen subboard hebben als webshophouder ook nog even kan aanschrijven? Ik moet heel beschaamd zeggen dat ik dit onderwerp als agendapunt had willen meenemen in de laatste vergadering van de Esigbond. Echter hadden we zo'n overvolle agenda dat het volledig door mijn hoofd is geschoten. Anyway, onze bijdrage is uiteraard de deur uit. Thanks voor de reminder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkN Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 De actie op zich was goed, de vorm misschien een beetje onhandig van @Glycerine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Maar wel doeltreffend gebleken, en dat gezever over spam, jakkes, de importantie van het onderwerp lijkt daardoor ondergeschikt, zeer domme beslissing van het FBT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redchilly Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Dank voor de actie Glycerine, hoewel het simpel copy/paste werk lijkt, doe het maar eens Heeft veel tijd in gezeten en het doel is super. Jammer dat het verwijderd is, *mompelt iets met kop en maaiveld, Nederland*. Boodschap is ontvangen en gehoor aangegeven, top actie Glycerine!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Mirjam1207 Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 Hártverwarmend hoe sommigen reageren! Ik kan een boek schrijven over deze zondag. Helaas niet altijd een leuk boek... Ik vind het echt niet te filmen wat hier gebeurd is (dat is dan weer in tegenspraak met het boek ). Een actie die wèrkt (wat ook te lezen is aan de reacties van de shophouders), voor een onderzoek wat belangrijk is voor ons allemaal gewoon volledig deleten als er een haan/kip kraait zonder te wachten tot er overleg met meerdere forumbeheerders mogelijk is. Regels?? wanneer we de komende tijd met het AmvB te maken hebben? En (vlak dat niet weg) in 2016 met de TPD? en dan wordt er gezeken over een crowdfunding actie die goed is voor ons allen? Bij ménig gezeik wordt gezegd er maar over heen te lezen. Bij ménig gezeik wordt aangedragen hoe een veelvoud aan berichten weg te filteren is (Ja, ook het gezeik over Glycerine te zien in de zoekfunctie is simpel op te lossen door een naamswijziging naar bijvoorbeeld G1ycerine or whatever). En dan nu dit... Ik vind het echt om te janken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirodi Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Mir een hele dikke knuffel vanaf deze kant xxxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fog Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Dit was gezien het o zo belangrijke doel idd een goede aktie. Gemiste kans mods... erg jammer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Link staat nu in de Lichtkrant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jip Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Ik wilde het net zeggen! Dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Ja tof van het FBT hé :blij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL 151222 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 jammer dat er zodanig weinig begrip voor het FBT is. regels zijn nou eenmaal regels, en wanneer het een klein dingetje is dan kan je het nog door de vingers zien, maar dit was iets waar ook het FBT niet omheen kon. ik heb het niet gezien, ik heb alleen maar de reakties erop kunnen lezen. gelukkig dan heb ik me niet hoeven ergeren. wat ik ervan begrijp was de intentie van de actie zeker goed, de uitvoering helaas niet. als er vannacht iemand met 200 km per uur door het land was gaan razen om alle stenen shops een brief te bezorgen dan had de politie ook niet gezegd: "tja het is voor een goed doel, wij doen onze ogen dicht" en als het FBT dit had laten lopen, had morgen of overmorgen de volgende noodzakelijke actie op deze manier de aandacht gekregen, en na 5 of 6 acties hadden allen die nu klagen tegen het FBT dan gaan klagen dat het FBT niet ingrijpt. ik kan dus alleen maar tegen het FBT zeggen: bedankt voor al het goede werk wat jullie doen en laat je niet demotiveren door het gemor van mensen waar je het toch nooit goed voor kan doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carla69 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Ik weet dat ik mij niet populair heb gemaakt met mijn mening, en vooral de manier waarop ik deze heb geuit. In een aantal topics (enkele zijn verwijderd) heb ik al vrij snel aangegeven dat ik zelf ook al doorhad dat dit niet de manier was. Daarvoor dan ook mijn excuses. Voor de duidelijkheid, ik sta zeker achter het doel, en ik waardeer ook de energie die Glycerine hier in gestoken heeft. Alleen de manier waarop werkte bij mij als een rode lap op een stier. En dan de reacties van mensen op mijn mening, het chanteren met donatie geld voor het forum en het beschuldigen van het FBT van vriendjespolitiek vond ik beneden alle peil en liet mijn adrenaline nog even harder stromen. Dus nee, ik heb het niet op de meest ideale manier aangepakt, ongeacht mijn mening. Anyway, op dit moment wordt de aktie op de júiste manier kenbaar gemaakt. Grote rode letters in de lichtbalk en daaronder een link naar de betreffende pagina. Wat mij betreft is het klaar zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meyeke52 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Theeft wel voor de ( brood) nodige ophef gezorgd dus mss was je reactie ergens goed voor Lets agree to diasagree Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Mirjam1207 Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 Carla, ik waardeer je reactie hier. Ook hoeft niet iedereen het met elkaar eens te zijn. t.a.v. 'chantage' en 'het fbt beschuldigen van vriendjespolitiek'; het is maar net hoe je het leest en wat de intenties erachter zijn. Ik neem daar in elk geval geen woord van terug; het is en blijft m'n mening. t.a.v. 'de júiste manier'; nee, dat ben en blijf ik niet met je eens. De manier van nu doet me teveel aan de nederlandse politiek denken; we kunnen onze handen in onschuld wassen, maar effectief; no way. En Rene; jij leest ook weer dingen die er niet staan; what's new. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistig Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 Ik weet dat ik mij niet populair heb gemaakt met mijn mening, en vooral de manier waarop ik deze heb geuit. In een aantal topics (enkele zijn verwijderd) heb ik al vrij snel aangegeven dat ik zelf ook al doorhad dat dit niet de manier was. Daarvoor dan ook mijn excuses. Voor de duidelijkheid, ik sta zeker achter het doel, en ik waardeer ook de energie die Glycerine hier in gestoken heeft. Alleen de manier waarop werkte bij mij als een rode lap op een stier. En dan de reacties van mensen op mijn mening, het chanteren met donatie geld voor het forum en het beschuldigen van het FBT van vriendjespolitiek vond ik beneden alle peil en liet mijn adrenaline nog even harder stromen. Dus nee, ik heb het niet op de meest ideale manier aangepakt, ongeacht mijn mening. Anyway, op dit moment wordt de aktie op de júiste manier kenbaar gemaakt. Grote rode letters in de lichtbalk en daaronder een link naar de betreffende pagina. Wat mij betreft is het klaar zo. Je was aan het zeiken omdat het kon, niks meer en niks minder. Mooi verhaal hoor, maar je complete bericht in ogenschouw nemende, zie ik je "excuses" hierboven als een vlag op een strontschuit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL 151222 Posted December 7, 2014 Share Posted December 7, 2014 En Rene; jij leest ook weer dingen die er niet staan; what's new. ah, jij kan nu al bepalen wat ik lees? ik lees: - iemand heeft 74 keer dmv copy/paste hetzelfde bericht op allerlei plaatsen neer gezet met als doel aandacht voor een bepaald onderwerp te krijgen. - het FBT heeft besloten al deze spam weg te halen. - er zijn mensen die zich storen aan het feit dat er op die manier gespammed wordt. - er zijn mensen die tegen het FBT ageren omdat ze doen wat ze horen te doen - er zijn mensen die vinden dat regels genegeerd zouden moeten worden omdat het onderwerp zo belangrijk is. nou vertel mij dan maar welke dingen ik lees die er niet zijn. als ik ergens mee fout zit heb ik er nooit een probleem mee als daarop gewezen wordt. dan kan ik tenminste mezelf verbeteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Mirjam1207 Posted December 7, 2014 Author Share Posted December 7, 2014 wie maakt er nou van dat er weinig begrip voor het fbt is dan? een foutje maken is nog steeds menselijk en 1 foutje bespreekbaar maken is dan weinig begrip voor het fbt hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts