Jump to content

Parallelcoil in de Eleaf Lemo

Guest VapenMetVinnie

Recommended Posts

Guest VapenMetVinnie

Door meeste van jullie dampers zullen hem al wel kennen: de Eleaf Lemo. Een super tank, die qua smaak en airflow mijn kayfun ruim verslaat… Mij bevalt hij zo goed dat ik heb besloten om er een parallel coil in te bouwen en er een videootje over te maken:

Ik hoop dat jullie net zo van de coil-build genieten als ik van de Lemo!

Guest HÃ¥mre

Eerlijk?

Door het vele kabaal over de Lemo (Kayfunkiller nr.324 weet je wel) heb ik me laten overhalen er ook 2 te kopen.

Geef mij m'n Kayfuns maar.

Guest VapenMetVinnie

Echt waar? Ik heb tot nu toe toe alleen nog maar mensen gehoord die de lemo boven de kayfun prefereerden inclusief ikzelf. Is het puur de smaak die je beter vind, of zijn er in jouw mening nog meer grote verschillen?

Guest HÃ¥mre

Echt waar? Ik heb tot nu toe toe alleen nog maar mensen gehoord die de lemo boven de kayfun prefereerden inclusief ikzelf. Is het puur de smaak die je beter vind, of zijn er in jouw mening nog meer grote verschillen?

Écht waar  :wink

Ik vind de Lemo gewoon veel minder smaak geven, en hij voelt ook veel minder solide aan dan de Kayfun.

Als ik mij niet vergis vinden de meeste voorstanders van de Lemo de airflow hét grote pluspunt.

Hoewel ik ook graag "lunghits" doe, en dat met de Kayfun alleen mogelijk is als je ook náást je driptip lucht binnenzuigt, vind ik persoonlijk de airflowregeling van de Lemo een ramp.

Het juiste punt vinden is moeilijk, nu goed daar steek je even wat tijd in en dan kom je er wel, maar hij staat zo los dat hij voortdurend verschuift.

Het zou goed zijn moesten ze bij een eventuele 2de versie naar het systeem van de Kanger Aerotanks gaan.

Maar dan zit je nog altijd met die smaakvermindering (mijn persoonlijke mening)

Wèl een voordeel van de Lemo is natuurlijk het glas. :duim

nog een klein opmerkingetje, een rubberen ringetje om de vulschroef had ook gemogen  :ja

De ideale tank (voor mij althans) zou zijn: Kayfun Lite Plus met een glazen tank en Kanger airflow  :kwijl

Yep knallen met die lemo vinnie, eindelijk een nederlandse reviewer met personality.. Ik ben op het uiterlijk en ease of built na totaal geen kayfun adept, te weinig airflow en de smaak mja gewoon goed.. Ik heb twee Lemo's vooral de drop vind ik echt super smaak geven. Niet vergelijkbaar met, de smaak rta voor mij, bijv de rose v2 maar de compensatie in clouds en glazen tank maken dat en de built quality meer dan goed.

Leuke video man..

J

Guest VapenMetVinnie

Thanks voor de reacties mannen! Hamre, ik ben bezig om in mijn schuurtje een coil in elkaar te flansen, die de Lemo naar een hoogte gaat tillen die zelfs de gemiddelde Jamaicaan na een verse oogst niet gaat halen!!!

Guest HÃ¥mre

Thanks voor de reacties mannen! Hamre, ik ben bezig om in mijn schuurtje een coil in elkaar te flansen, die de Lemo naar een hoogte gaat tillen die zelfs de gemiddelde Jamaicaan na een verse oogst niet gaat halen!!!

Vinnie, ik ben blij voor jou, dat je de voor jou ideale tank hebt gevonden.  :ja

Maar mijn vriend gaat hij nooit worden  :wink