VapingToos Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 Bij deze mijn eerste impressie van de Kanger Subtank. Hope you enjoy! [youtube]http://youtu.be/83HtT3AYJjY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dragnar Posted December 28, 2014 Share Posted December 28, 2014 ik heb um sins gisteren in huis tering goed ding voor de prijs :) mijn taifun GT gaat de kast in :) als je um wil hebben wees er snel bij ( 2 ml + tank zijn straks iligaal ) < :) een ding dat ik persoonlijk niet fijn find is de supper dikke driptip ( ziekelijk groot ) maar heb andere driptips dus:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL210130 Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Ik ben het helemaal eens met Dragnar: wat een monster voor deze prijs! En natuurlijk erg veelzijdig, met al die meegeleverde onderdelen. Ik heb 'm op mijn iets te smalle eVic Supreme gezet met de voorgemonteerde OCC coil met 0,5 Ohm. Mijn favoriete liquid Brandy Nut Bridge erin. Man man wat een smaakbeleving! Hij overtreft wat dit betreft imho de Erlkönigin/prinz. De luchttoevoer is al bij 1 open luchtgaatje fenomenaal. Ik heb die andere 2 luchtgaten nooit nodig, denk ik - terwijl ik toch echt van een flinke luchttoevoer hou. Zoals Dragnar al zegt: inderdaad een flinke driptip, hahahaaaa. Maar voor mij als groot mens met een grote bek toch niet ongepast groot :-) Het ding is wél behoorlijk zwaar. Laten we maar hopen dat dat met degelijkheid te maken heeft. Ik ga daar voorlopig wel van uit. Tsja en dan die 26mm: was dat nou nodig? Niet per se, maar er is inmiddels gelukkig al ruime keuze in diameters. Dat was nog niet zo toen ik de mijne bestelde. Achteraf had ik liever een 22mm gehad. Maar nu Lamppie zo aardig is om mijn Hana 30-cloon te repareren, zal mijn monster een geweldige combinatie gaan vormen met dat blauwe boxmonster. Verzonden met Tapatalk op Windows Phone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts