Jump to content

Beste Geregelde mod van 2014!!

Zappa

Geregelde mod  

74 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hier kan gestemd worden voor de beste Geregelde mod van 2014!

Sommigen zijn daadwerkelijk uitgebracht in 2014, anderen worden wellicht in 2014 nog steeds als beste ervaren.

Eerder deze week heb ik een nominatieronde gehouden, waarin iedereen zijn hardware kon nomineren in de volgende categorieën:

- Beste mechanische mod;

- Beste box mod;

- Beste geregelde mod;

- Beste clearomizer;

- Beste RTA;

- Beste RDA.

Die inventarisatie heeft geleidt tot de onderstaande lijst voor Geregelde mod.

Stemmen op jouw favoriete Geregelde mod van 2014 kan vanaf nu, 5 dagen lang. Per 1 januari is dan het resultaat beschikbaar van deze poll: De beste Geregelde mod van 2014!

Is jouw favoriete Geregelde mod niet genomineerd, kies dan voor anders en plaats in een post hieronder welke Geregelde mod het betreft. Houdt het wel bij de juiste categorie.

Ik heb anders gestemd... voor n goeie geregelde mod waarmee velen van ons zijn begonnen denk ik, de vamo!

N goedkoop maar zeer goed werkpaard, ondertussen ook al meermaals gecloned...

Zeer weel mod gebruikers onder ons hebben er zo wel eentje liggen of hebben er eentje gehad...

Hier had op z'n minst de Vamo en de VTR bij moeten staan, wat er nu staat is een beetje erg high end mods

Tja, toch heeft niemand deze genomineerd...

Maar als na afloop van de poll blijkt dat veel mensen hier aangeven de Vamo, VTR of iets anders als de beste hardware van 2014 te zien, dan neem ik dat mee in de uitslag. Goed zo?

Geen idee wat de beste is; ken slechts de evic en de smok guardian epipe II. En aangezien  er geen poll is voor beste e-pipe nomineer ik graag de guardian! ;)

Guest RetroGrey

Anders

Namelijk mijn 'oude' getrouwe Semovar.

Ben aan het twijfelen tussen een nieuwe Tetrisversie of eens een Provari.

Al de andere heb ik nog of reeds gehad.

Prettig eindejaar  :yeah