Jump to content

Topictitels

Recommended Posts

Wellicht ben ik de enigste die zich er aan irriteeert,

maar ik zie regelmatig topictitels volledig in hoofdletters geschreven.

Voor mij komt dat over als schreeuwen en als ik er soms iets van zeg krijg je als antwoord 'Dan zien ze mijn topic beter'.

Zijn hier regels over op het forum of wellicht een idee daarover?

Over het algemeen vertik ik het dan om dat topic te lezen, zelfs al spreekt de titel me aan...

even erg vind ik het dat shops bij elk nieuw topic 'belangrijk' aanklikken... dan zie je de echte belangrijke posts niet meer, bv over wetgevingen die veranderen of dergelijke. Dan ga je eens naar die shop zn subforum, en is bijna elk topic belangrijk...

Een regel maken gaan we niet doen het is gewoon een soort fatsoen en straks moeten ook nog een regel maken dat er achter elke klare zin een punt moet den dat men een zin begint met een hoofdletter en dat taalfouten maken zwaar strafbaar is.  :klop

Desnoods gaan we topictitels corrigeren

Een regel maken gaan we niet doen het is gewoon een soort fatsoen en straks moeten ook nog een regel maken dat er achter elke klare zin een punt moet den dat men een zin begint met een hoofdletter en dat taalfouten maken zwaar strafbaar is.  :klop

Over wat praten we bij zwaar strafbaar? Celstraf, executie of in de hoek staan?  :blij

Over wat praten we bij zwaar strafbaar? Celstraf, executie of in de hoek staan?  :blij

Te beginnen met een rondje om de kerk rennen en dan in de hoek staan

Zou het btw geen ideetje zijn om bij de shops 'belangrijke' mededelingen in n ander kleuryje te zetten dan de belangrijke mededelingen van bv het fbt? Ik vind het zoeken naar geld voor het forum draaiende te houden net ietsje belangrijker dan n shop met n nieuw smaakje of mod... dan heb je 3 kleuren, de gewone topics, de belangrijke, en die die de shops in de spotlight willen zetten...

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...