Guest Kimopo Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Hoi, Tot voor kort kreeg men, als je bijv de link www.elektrisch-roken.nu doorgaf op FB, een bijbehorende foto te zien die op die pagina "bovenaan" (??) staat en dat was natuurlijk altijd de zwarte banner. Helaas echter staat er nu alleen het Paypal logo in beeld en sommigen hebben al gereageerd dat ik reclame maak voor Paypal of dat t forum voor betalende leden is en daardoor klikten ze niet op de link... Gemiste kans lijkt mij... Dit is wat er nu te zien is als je zo'n link wilt gaan delen: Dus forum team... kan dat weer terug gedraaid worden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kevin Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Normaal zou je tijdens delen een keuze kunnen maken tussen verschillende foto's van een pagina... Weet niet of dat binnen facebook ondertussen aou veranderd zijn? Maar stuur me even een pm ter herinnering, dan kijk ik dit straks na voor je :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karlo Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 ja, voor mij ook een bekend probleem. facebook inventariseert blijkbaar afbeeldingen, maar doet dat niet echt geweldig. heb zelf ook een hekel eraan dat dat paypal logootje blijkbaaar door fb gezien wordt als enige afbeelding. oplossing, workaround: geen afbeelding aanvinken. Zal eens kijken of we een hardcoded afbeelding erin kunnen krijgen die wel opgepikt wordt door facebook. Karlo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts