Guest VapenMetVinnie Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Dêh duurde godnondeju lang baasje! Moar daar istie dan! De nieuwe Vapuh Meej Vinnie! Deze week gaat Vinnie kijken naar de Cloupor Mini, een 30W boxmod die zo klein is dat hij zo in elke broekzak glijd! Does size matter?! Vinnie legt het allemaal eens haarfijn uit… Wêh zittuh nou nog noar oew scherm le lauwen jonguh?! Filmkuh kijkuh! http://youtu.be/3wNcdfZFNSs Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrainB0ne Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 Ik heb weer gelachen, vooral bij het zaagwerk in de cloupor mini doos, zo droog jonguh! :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
the martin Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 mij heb je, met die reviews. Het commerciële gedeelte sla ik dan ff over Maar zolang je zo kritisch blijft zul je mij daar niet over horen jongguh!!!!! Prima balans Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpy Posted January 28, 2015 Share Posted January 28, 2015 T was weer goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VapenMetVinnie Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Thanks voor de support dampertjes! Het was voor mij echt een pittige review omdat ik aan de ene kant persoonlijk heel positief was, maar toch de problemen die ondertussen algemeen bekend zijn moest benoemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Leuke review weer ! Wat ik mij wel afvraag, en je haalde het aan in je review, waarom men zo graag die USB ingang op een andere plek wil hebben !? Je zegt het al, 'Indien je een clearomizer hebt die lekt dan heb je een probleem'. Waaruit ik opmaak dat dan de tafel, kast of whatever waar je hem hebt liggen onder de liquid zit. Echter, als die rechtop staat en de clearo gaat lekken, dan hangt je hele mod onder de liquid. Ik laad dus om die reden alle mods alleen plat liggend op. Daarnaast, staat je mod rechtop (niet in gebruik), en de clearo gaat lekken (of je dampt terwijl het regend) dan kan er ook niks je USB poort in lopen met kans op sluiting. Kortom, ik vind het juist een voordeel die USB poort op de onderzijde... Just my 2 cents.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsyCorps Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 je bent niet zo bekend met genesis style atomizers denk ik tony? die HOEVEN niet perse te lekken als je ze op hun kant legt, maar dat gebeurt nogal eens, ook een lekkere natte dripper wil nog wel eens een drupje geven op z'n kant... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Nee, daar ben ik idd niet mee bekend. Ik realiseer mij ook heel goed dat je sommige tanks, drippers of whatever ook juist beter niet op zijn zijde legt.... (maar deze zou ik tijdens laden (of buiten gebruik) dan sowieso tijdelijk van de mod afhalen) Ik ga ervanuit dat 'indien' er iets zou gaan lekken dan heb ik die aansluiting nu eenmaal liever beneden zitten om eerder door mij aangehaalde reden, het 'makkelijker met laden rechtop' alleen, weegt voor mij niet op tegen de andere voordelen die je hebt met aansluiting aan onderzijde... (Volgens mij dan) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Donderwolkje Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Vooropgesteld dat ik USB laders en passtrough opties bij voorkeur ongebruikt laat, ontgaat de logica me wel om deze onderop te plaatsen. Zeker als je bedenkt dat boxjes toch wel heel vaak in combinatie met drippers worden gebruikt. Wat de Cloupor Mini betreft geldt eigenlijk hetzelfde voor de venthole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bootsman Posted January 29, 2015 Share Posted January 29, 2015 Ik denk dat het laadpunt bij veel boxmods onderop zit om passthrough dampen makkelijker te maken. Blijkbaar denken de modbouwers dat dampers dat vaak doen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VapenMetVinnie Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Niet bedoeld als spam, maar wel ter informatie: Zwoofs.nl is een terugroep-actie gestart voor de Cloupor Mini: https://www.facebook.com/VapenMetVinnie/posts/776309959120621 Los van het feit of dit wel/niet nodig is, is het belangrijk dat alle Cloupor Mini bezitters hiervan op de hoogte zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zwoofs Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Ook hier bedankt voor je hulp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts