Jump to content

Cloupor Mini Review

Guest VapenMetVinnie

Recommended Posts

Guest VapenMetVinnie

Dêh duurde godnondeju lang baasje! Moar daar istie dan! De nieuwe Vapuh Meej Vinnie!

Deze week gaat Vinnie kijken naar de Cloupor Mini, een 30W boxmod die zo klein is dat hij zo in elke broekzak glijd! Does size matter?! Vinnie legt het allemaal eens haarfijn uit…

Wêh zittuh nou nog noar oew scherm le lauwen jonguh?! Filmkuh kijkuh!

http://youtu.be/3wNcdfZFNSs

Guest VapenMetVinnie

Thanks voor de support dampertjes!

Het was voor mij echt een pittige review omdat ik aan de ene kant persoonlijk heel positief was, maar toch de problemen die ondertussen algemeen bekend zijn moest benoemen.

Leuke review weer !  :duim

Wat ik mij wel afvraag, en je haalde het aan in je review, waarom men zo graag die USB ingang op een andere plek wil hebben !? Je zegt het al, 'Indien je een clearomizer hebt die lekt dan heb je een probleem'. Waaruit ik opmaak dat dan de tafel, kast of whatever waar je hem hebt liggen onder de liquid zit. Echter, als die rechtop staat en de clearo gaat lekken, dan hangt je hele mod onder de liquid. Ik laad dus om die reden alle mods alleen plat liggend op.

Daarnaast, staat je mod rechtop (niet in gebruik), en de clearo gaat lekken (of je dampt terwijl het regend) dan kan er ook niks je USB poort in lopen met kans op sluiting. Kortom, ik vind het juist een voordeel die USB poort op de onderzijde...

Just my 2 cents....  :wink

Nee, daar ben ik idd niet mee bekend. Ik realiseer mij ook heel goed dat je sommige tanks, drippers of whatever ook juist beter niet op zijn zijde legt.... :wink (maar deze zou ik tijdens laden (of buiten gebruik) dan sowieso tijdelijk van de mod afhalen)

Ik ga ervanuit dat 'indien' er iets zou gaan lekken dan heb ik die aansluiting nu eenmaal liever beneden zitten om eerder door mij aangehaalde reden, het 'makkelijker met laden rechtop' alleen, weegt voor mij niet op tegen de andere voordelen die je hebt met aansluiting aan onderzijde... (Volgens mij dan)  :weetnie

Guest Donderwolkje

Vooropgesteld dat ik USB laders en passtrough opties bij voorkeur ongebruikt laat, ontgaat de logica me wel om deze onderop te plaatsen. Zeker als je bedenkt dat boxjes toch wel heel vaak in combinatie met drippers worden gebruikt.

Wat de Cloupor Mini betreft geldt eigenlijk hetzelfde voor de venthole.