Jump to content

Thema donker en good old Brown

Recommended Posts

Voor de vermoeide oogjes en de nachtelijke uurtjes  heb ik er een donker thema  ingezet.

Dit is nog een test of het goed werkt, mocht het te veel problemen opleveren dan haal ik hem er weer uit en ga op zoek naar een andere oplossing.

Bij wisselen van thema wil het soms wel eens gebeuren dat je opnieuw moet inloggen.

De board balken kun je zelf aanpassen naar kleur. (zie foto)

Thema wijzigen links onder aan de pagina.

1zly5ac.jpg

• Like 2

Klopt het dat in thema donker de lay-out iets anders is? Bovenin vooral staan dingen op een andere plek (mijn profiel, privéberichten, meldingen, afmelden staan hier bijvoorbeeld gecentreerd).

En linksboven staat "Dampforum.nu" in thema donker, terwijl in het standaard thema daar "ips community" staat.

Eigenlijk vind ik de lay-out van thema donker mooier.

Ahh, je kan ook kiezen tussen "regular view" en "basic view"!!! Met basic oogt hij wat rustiger, komt denk ik door geen hysterisch bewegende avatars meer links in beeld? (hoewel ik me daar niet aan stoor hoor, vind ik wel grappig). Maar kortom: complimenten voor thema donker jongens!  (jammer dat ik niet meer kan scrollen in de smileysbalk, anders had ik nu de duim-omhoog-smiley hier geplaatst).

Met dat miezerige grijze weer in NL heb ik liever warme zonnige kleuren.

Kan dat t.z.t. ook nog geregeld worden?

Klopt het dat in thema donker de lay-out iets anders is? Bovenin vooral staan dingen op een andere plek (mijn profiel, privéberichten, meldingen, afmelden staan hier bijvoorbeeld gecentreerd).

En linksboven staat "Dampforum.nu" in thema donker, terwijl in het standaard thema daar "ips community" staat.

Eigenlijk vind ik de lay-out van thema donker mooier.

Hier ben ik best blij mee! Layout lijkt iets verschoven te zijn (in positieve zin zelfs), en dit kijkt een stuk prettiger.

Marianna

In de toekomst ook wat zonnige thema ja

MistigVaperella

Is een ander thema niet alleen kleur, dus zal iets afwijken als standaard 

• Like 2

Is op ipad2 meteen gelukt (Atomic browser). Balken ook zwart gemaakt, ziet er heel goed uit (de avatar van Storm is ook veel leuker met een donkere achtergrond :-) ). Typen gaat in vergelijking met gisteren wel in slow motion, maar ik weet niet of dat met het thema te maken heeft.