Jump to content

'Markeer community als gelezen' is wispelturig

Recommended Posts

De optie 'Markeer community als gelezen' (helemaal onderaan je scherm bij het forumoverzicht / overzicht 'Bekijk nieuwe inhoud') reageert onvoorspelbaar:

• soms wordt na een klik daarop subiet het hele forum voor gelezen verklaard, en beland je daarna op de forum index;

• soms krijg je dan eerst een pop-up menuutje te zien (met als opties: community, forums, members[). Klik  je dan op 'community', dan blijf je in het scherm 'Bekijk nieuwe inhoud' en zegt-ie dat er nu geen nieuwe inhoud is.

Ik heb nog geen patroon in deze fluctuaties kunnen vinden.

Gelukkig, dacht al dat het aan mij lag,

gebeurt hier namelijk ook!

Verder is mij opgevallen dat je in het donkere thema, in tegenstelling tot het lichte,

wel kan zien of iemand online is zonder eerst je muis boven de naam te houden.

patat.gif

Ik had dat gisteren ook zo vaak. Op een gegeven moment kwam ik erachter dat ik eerst tenminste 1 topic gelezen (geopend) moest hebben, waarna de functie het voor de overige topics in dat forum wél goed doet.

Maar dat zou niet moeten hoeven.

Yvy: maar ik wil juist altijd het overzicht eerst verversen en dan pas als gelezen markeren, om te voorkomen dat een tussentijds geposte bijdrage ertussendoor glipt.

Bj de oude software kon je een selectie maken (of alles selecteren), en die selectie dan geleen verklaren, Dat was een slimmere aanpak, want tussentijdse bberichten worden daardoor niet geraakt.

Ja, heb je gelijk in, Karin. Die tussentijds geposte ben je idd ook kwijt dan.

Edit: van de andere kant, als het toch een topic is waar je geen belang bij hebt, dan maakt die tussentijdse post ook niet uit.

O... wacht. Verkeerd gelezen. Jij hebt het over Markeer Community Als Gelezen (die staat onderin). Dan zet je het hele forum op gelezen ja.

Ik bedoelde Markeer dit forum als gelezen. Die staat rechts boven elk forum apart. Die knop vind ik dan weer handig.

Sorry.

Komt denk ik omdat ik geen filter heb ingesteld. Op de Bekijk nieuwe inhoudpagina heb ik alleen items zichtbaar waarin ik deelneem.

Als ik die klaar heb, ga ik naar de voorpagina per forum kijken voor nieuwe onderwerpen.