Jump to content

Overzicht eigen berichten is onvolledig

Recommended Posts

Vooraf -- lief FBT, vat dit vooral niet op als kritiek, druk of vals commentaar. Ik weet dat jullie hard werken om alle glitches in de nieuwe software op te vangen. Maar naarmate ik meer vertrouwd raak met de nieuwe software en de functionaliteiten ervan, zie ik ook meer rare dingen. En ik dacht: ik kan die maar beter hier aan jullie melden, dan komen ze wellicht op een to-do lijstje -- of weet iemand me te vertellen dat ikzelf iets grandioos verkeerd doe of over het hoofd zie.

Enfin, hier nog een raar ding. Wanneer je het overzicht van je eigen berichten bekijkt, via Profiel -> Berichten, blijkt dat incompleet te zijn: alle berichten die ik die afgelopen twee uur heb geplaatst, ontbreken bijvoorbeeld in dat overzicht. (Te weten: 1 bericht in 'Aangeboden', 3 in 'Nieuwe forumsoftware'.) Mogelijk ontbreekt er meer, maar juist bij de recente berichten kan ik mijn eigen geheugen makkelijker als toetssteen gebruiken :)

*

Mogelijk wordt de lijst van iemands eigen berichten niet IRL bijgewerkt, en in plaats daarvan slechts eens per X uur?

En mocht dat laatste het geval zijn: vallen alle recente berichten wellicht ook buiten de index die gebruikt wordt voor zoekopdrachten? Dat zou namelijk nogal k*t zijn... Om niet te zeggen: een bug.

Edit 1: In de zoekopdrachten komen die berichten wel naar boven. Fijn, dat maakt de fout een stuk minder urgent :)

Edit 2:  Het overzicht in 'Mijn berichten' bevat momenteel slechts vijf postings. Duh. Daar klopt dus geen hout van. Kennelijk zit er een fout in dat overzicht?

Bij mij is er ook een hele hoop weg op dit vlak. zowel In eigen berichten en onderwerpen voor 6 feb  Alles voor 25 jan.is weg in onderwerpen. Nou ja, niet het grootste drama. Maar klopt natuurlijk niet.

Als je bij je profiel klikt op berichten en dan rechtsboven op vind inhoud dan krijg je alle berichten te zien waar je in mee hebt gedaan.

Klik je daarna rechts op enkel onderwerpen dan krijg je alle topics te zien die je zelf bent gestart.

*niet alle topics die ik gestart heb staan in het overzicht....zie ik.....en de berichten en onderwerpen zijn bij mij pas vanaf 11-02-2014

Trinnitty en Elja: de berichten zelf zijn er nog wel hoor, alleen zijn de overzichten ervan niet volledig. Ikweenie wat ermee is... De kink in je profiel laat er bij mij maar vijf zien, dat lijkt me, eh, een beeetje weinig :)

Trinnitty en Elja: de berichten zelf zijn er nog wel hoor, alleen zijn de overzichten ervan niet volledig. Ikweenie wat ermee is... De kink in je profiel laat er bij mij maar vijf zien, dat lijkt me, eh, een beeetje weinig :)

Karin dat klopt, je krijgt alleen de laatste 5 te zien, als je dan op de knop vind inhoud klikt die boven de blauwe balk staat dan zie je er veel meer.

Als je bij je profiel klikt op berichten en dan rechtsboven op vind inhoud dan krijg je alle berichten te zien waar je in mee hebt gedaan.

Hee, bedankt Trinnitty!! :duim

Bij mij staat alles er. Maar goed, ben pas 2 dec 2014 begonnen