Jump to content

Ik kan maar steeds niet gewoon reageren

Guest Meander

Recommended Posts

Guest Meander

Sorry voor de mede-leden die reageren op mijn topics.

Het is geen onwil dat ik niet reageer, maar heel af en toe dan lukt het mij meteen, maar de meeste keren kan ik met de beste wil van de wereld niet reageren, en dan klik ik maar weg.  

Ik klik mij overal een ongeluk op, maar krijg het typscherm gewoon niet tevoorschijn. 

Het is niet zo dat ik forumvreemd ben ofzo, dus weet heus wel hoe het normaal gesproken werkt.

Maar zo werkt het hier dus bij mij niet. 

Ik kan mij ook niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem?

En zo ja, wat zou ik dan fout kunnen doen? 

Geen last van, maar ik zit dan ook achter een laptopje. Ik vermoed dat jij met een tablet of smartphone dit probleem hebt? Misschien ligt het aan de app die je gebruikt?

Ik heb hier erg last van en dacht dat het wel door de drukte kwam op de site maar werdt me duidelijk na een mail dat ik geblokkeerd was zonder enig medeweten hiervan

Er werd mij gemaild dat er vanuit mijn p.c. een Dosaanval werd gericht naar Dampforum en mijn blokkade zou enkel opgeheven kunnen worden al;s ik mijn foto id.  kan opsturen naar Dampforum zodat hij per direct de blokkade kan 

opheffen ,  ik zou dus even contact opnemen met dampforum want het is zeer en zeer vervelend 

Het is vervelend ook in jou geval , ik zou dus toch even contact opnemen met de admin.  :bloos