Jump to content

Plaatjes in forumberichten

Recommended Posts

Ok, dit begint me nu toch redelijk te irriteren :lol

Soms als ik op een plaatje klik krijg ik datzelfde plaatje in een popup, als ik de pagina later nog een keer open, doet het plaatje niks meer (geen links klik, rechts klik, of zelfs muiswiel klik) tot ik een full refresh heb gedaan, wat het ook niet 100% van de tijd fixed.

Is het mogelijk om gewoon de rechts klik functionaliteit weer toe te staan (voor als je de link wil checken of wil openen in een andere tab)

Ik gebruik firefox op windows 7, weet niet of het een browser bug is of forum bug.

Edit: ik gebruik ook het zwarte forum template.

Nog meer mensen met dit soort problemen?

• Like 1

Guest Dutch Navy Sailor

Ok, dit begint me nu toch redelijk te irriteren :lol

Soms als ik op een plaatje klik krijg ik datzelfde plaatje in een popup, als ik de pagina later nog een keer open, doet het plaatje niks meer (geen links klik, rechts klik, of zelfs muiswiel klik) tot ik een full refresh heb gedaan, wat het ook niet 100% van de tijd fixed.

Is het mogelijk om gewoon de rechts klik functionaliteit weer toe te staan (voor als je de link wil checken of wil openen in een andere tab)

Ik gebruik firefox op windows 7, weet niet of het een browser bug is of forum bug.

Edit: ik gebruik ook het zwarte forum template.

Nog meer mensen met dit soort problemen?

Ik werk hier ook met Windows 7 & Firefox, totaal geen problemen.

Doen jouw problemen zich ook voor met de standaard template?

Bij een correct geplaatste link gaat het hier automatisch naar een nieuw tabblad. zodra ik deze aanklikt.

Heb zelfde probleem, soms gebeurt er niets bij het klikken op plaatjes, soms openen ze in een pop-up. Hier ook Winblows 7 met Firefox...euh Windows.

Je bent dus niet de enige met dit probleem. Het viel me gisteren echt op toen ik eenzelfde foto wilde openen die in twee verschillende topics geplaatst stond, in de ene topic ging die open, in een andere gebeurde er niets bij het aanklikken. Refreshen heb ik nog niet geprobeerd of dit helpt. Veronderstel dat ik met de gewone template kijk want daar veranderde ik niets aan bij mijn weten.