Eeruku Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Ok, dit begint me nu toch redelijk te irriteren Soms als ik op een plaatje klik krijg ik datzelfde plaatje in een popup, als ik de pagina later nog een keer open, doet het plaatje niks meer (geen links klik, rechts klik, of zelfs muiswiel klik) tot ik een full refresh heb gedaan, wat het ook niet 100% van de tijd fixed. Is het mogelijk om gewoon de rechts klik functionaliteit weer toe te staan (voor als je de link wil checken of wil openen in een andere tab) Ik gebruik firefox op windows 7, weet niet of het een browser bug is of forum bug. Edit: ik gebruik ook het zwarte forum template. Nog meer mensen met dit soort problemen? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dutch Navy Sailor Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Ok, dit begint me nu toch redelijk te irriteren Soms als ik op een plaatje klik krijg ik datzelfde plaatje in een popup, als ik de pagina later nog een keer open, doet het plaatje niks meer (geen links klik, rechts klik, of zelfs muiswiel klik) tot ik een full refresh heb gedaan, wat het ook niet 100% van de tijd fixed. Is het mogelijk om gewoon de rechts klik functionaliteit weer toe te staan (voor als je de link wil checken of wil openen in een andere tab) Ik gebruik firefox op windows 7, weet niet of het een browser bug is of forum bug. Edit: ik gebruik ook het zwarte forum template. Nog meer mensen met dit soort problemen? Ik werk hier ook met Windows 7 & Firefox, totaal geen problemen. Doen jouw problemen zich ook voor met de standaard template? Bij een correct geplaatste link gaat het hier automatisch naar een nieuw tabblad. zodra ik deze aanklikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eeruku Posted February 12, 2015 Author Share Posted February 12, 2015 Links werken prima, ik bedoel embedded plaatjes ala: Kan jij hier de link van achterhalen? :p of in een nieuw tabblad openen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvy Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Hier met W7 en Chrome moet ik meestal eerst F5'en voordat het plaatje opent in pop-up. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvy Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Eeruku, met rechts klikken en de link inspecteren. Of bedoel je dat niet?Openen in nieuw tabblad lukt ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pirreke_k79 Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Heb zelfde probleem, soms gebeurt er niets bij het klikken op plaatjes, soms openen ze in een pop-up. Hier ook Winblows 7 met Firefox...euh Windows.Je bent dus niet de enige met dit probleem. Het viel me gisteren echt op toen ik eenzelfde foto wilde openen die in twee verschillende topics geplaatst stond, in de ene topic ging die open, in een andere gebeurde er niets bij het aanklikken. Refreshen heb ik nog niet geprobeerd of dit helpt. Veronderstel dat ik met de gewone template kijk want daar veranderde ik niets aan bij mijn weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eeruku Posted February 12, 2015 Author Share Posted February 12, 2015 Eeruku, met rechts klikken en de link inspecteren. Of bedoel je dat niet? Openen in nieuw tabblad lukt ook. Enig soort klikken in Firefox, krijg ik image popup -> http://i.imgur.com/e0vXDzL.png Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Wrong Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Tijd voor een iMac. Plaatjes werken hier perfect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted February 12, 2015 Share Posted February 12, 2015 Mr Wong het zien ervan wel. Mar een attached picture uploaden is me nog niet gelukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dutch Navy Sailor Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Links werken prima, ik bedoel embedded plaatjes ala: Kan jij hier de link van achterhalen? :p of in een nieuw tabblad openen? Ja de link van het plaatje is >> http://i.imgur.com/p51Wmow.gif.... in een nieuw tabblad openen lukt niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dutch Navy Sailor Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Herstel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts