EDDIE Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Dag , Ik kan geen priveberichten sturen of krijgen en m'n profiel bewerken , zou u vriendelijk willen zijn om even te kijken , Ik heb zelfs een mail gehad van een persoon "Admin?!"waar mij werd verteld dat ik Dosaanval vanuit mn pc zou gaan richting Dampforum en m'n I.d met pasfoto vroeg hierop ben ik niet ingegaan heb de adres gegevens naam van die persoon niet vrijgegeven hier op de site die lid is neem ik aan , mocht u dit verder willen uitzoeken kan dat , Ik wacht graag op uw reactie want ik heb het hier naar m'n zin , heb niemand beledigt zit niet in m'n karakter of een dosaanval ik heb hier geen enkel weet of kennis van , Mvg , Ed Link to comment Share on other sites More sharing options...
the dvm Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 eddie,zou je ons de mail in zijn geheel kunnen doorsturen?naar de overige zaken zal ik gaan kijken waarom je niet kan pb-en etc. alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
EDDIE Posted February 13, 2015 Author Share Posted February 13, 2015 Welk adres moet ik de gegevens opsturen deze jorijn@jorijn.com hier kreeg ik dus die vervelende bericht van , moet ik die adres weer gebruiken of een ander , Ik kan trouwens nog steeds geen pb sturen of m'n profiel is erg vervelend , Hoor graag van je , Link to comment Share on other sites More sharing options...
the dvm Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Welk adres moet ik de gegevens opsturen deze [email protected]<script cf-hash='f9e31' type="text/javascript"> /* */</script> hier kreeg ik dus die vervelende bericht van , moet ik die adres weer gebruiken of een ander , Ik kan trouwens nog steeds geen pb sturen of m'n profiel is erg vervelend , Hoor graag van je , je kan contact opnemen met mij via dvm@dampforum.nu of via info@dampforum.nu stuur hier aub de mail mee en welke functies je allemaal niet kan gebruiken. alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EDDIE Posted February 13, 2015 Author Share Posted February 13, 2015 Goed met deze stuur ik het op , als het al vreemd is dat iemand mijn i.d. vraagt die naam is bekend hier heb hem op zoek kunnen vinden , hoe komt die persoon aan m;n gegevens etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the dvm Posted February 13, 2015 Share Posted February 13, 2015 Je mail is ontvangen. Ga er naar kijkenVerzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
EDDIE Posted February 13, 2015 Author Share Posted February 13, 2015 Mijn vriendelijke dank , ben erg benieuwd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elja Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Even een tip voor Eddie, Wanneer het zo is dat je computer dergelijke ongebruikelijke dingen doet dan heb je vermoedelijk een virus op die computer. Is de anti virus programmatuur up to date op je computer? Zo niet zorg daar dan voor. Het zou kunnen dat je computer geïnfecteerd is. Dat zegt nog altijd niet alles hoor. Heb ik paar jaar geleden ook gehad, met wel up to date anti virus programmatuur. Maar die kon blijkbaar op dat moment niet die infectie aan. Ze maken zoveel agressieve virusrommel tegenwoordig. Je kunt dan met andere virus-check programmatuur gaan controleren of er wat aan de hand is. Maar verdiep je hier wel eerst in. Zodat je wel programmatuur installeert of gebruikt die te vertrouwen is. Want je moet niet van de regen in de drup komen. Vaak kan andere anti-virus programmatuur die rommel er wel afhalen. In het ergste geval moet de computer opnieuw geïnstalleerd worden (dit laatste was jammer genoeg bij mij het geval). Link to comment Share on other sites More sharing options...
capri essex Posted February 16, 2015 Share Posted February 16, 2015 Download maar JRT (junk removal tool) van bleepingcomputer, deze verwijderd veel rotzooi.En wil je het netjes doen, draai eerst malware bytes.Dit is puur alleen maar tegen malware, spam, cookies, trackings e.d. Daarnaast een goeie virusscanner. Bij voorkeur draaien in veilige modus van windowsSent from my XT desktop with hercules graphics using 230V AC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts