Guest Datrax Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Ik heb nu al een paar rondjes zoeken in div. onderdelen, alsook handmatig gedaan, maar kan helaas nergens de definitie van alle soorten leden terugvinden.. is er een overzicht van dat ik over het hoofd zie? groetTim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sidoon Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Je bedoelt de leden die een kleurtje hebben? rood= beheergroen = acvodaoranje= verkoper shophet mintgroene = onze forum hofnarpaars = onze aalmoezenier/Priest Benamingen bij de profielen hebben te maken met het aantal postings, newbie, advanced etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazz Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 en waarom hebben sommige de prefix guest_ en kunnen geen thnx ontvangen? bij voorbaat dank voor de info... gts! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esjeka Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Dat zijn leden die hun account hebben opgezegd en waarvan de berichten blijven staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Datrax Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Ja precies.. maar ik zie ineens mezelf op "advanced staan" - en vroeg me af wat daarvan de 'staffels' zijn :) Je bedoelt de leden die een kleurtje hebben? rood= beheergroen = acvodaoranje= verkoper shophet mintgroene = onze forum hofnarpaars = onze aalmoezenier/Priest Benamingen bij de profielen hebben te maken met het aantal postings, newbie, advanced etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Ja precies.. maar ik zie ineens mezelf op "advanced staan" - en vroeg me af wat daarvan de 'staffels' zijn :) Meer dan 250 berichten, geloof ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoshuaB Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Advanced, Hero en dan heb je natuurlijk ook nog Mother of Bamboo, Mother of Nuts on Fire 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Advanced, Hero en dan heb je natuurlijk ook nog Mother of Bamboo, Mother of Nuts on Fire Da's geen status, da's opvoeding :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoshuaB Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Da's geen status, da's opvoeding :) Haha, ja ok. Ik sta op 298 en ben junior, dus die 250 kannie kloppen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Datrax Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Grin.. ik bedoel natuurlijk wat zijn de reguliere titels.. De speciale zijn ere titels.. dat snap ik ook wel :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoshuaB Posted February 14, 2015 Share Posted February 14, 2015 Nou ja zeg ;), ik ben ook een goede opvoeder. Konijntjes hebben te eten en m'n kinders groeien als kool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Nou ja zeg ;), ik ben ook een goede opvoeder. Konijntjes hebben te eten en m'n kinders groeien als kool. Maar die dampen niet :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoshuaB Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Nou 300 dan wellicht ... Oh, wat voel ik mij vereerd toe te treden tot de club der advanced dampers. Bij deze een dankjewel aan alle heros, mothers, priesters en wat dies meer zij om mij op het goede pad der dampers te houden. (zul je zien dat de grens 301 is ofzo) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Nou 300 dan wellicht ... Oh, wat voel ik mij vereerd toe te treden tot de club der advanced dampers. Bij deze een dankjewel aan alle heros, mothers, priesters en wat dies meer zij om mij op het goede pad der dampers te houden. Yay! 300 blijkt de grens te zijn. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annet Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Misschien kan een van de admins een screentje maken vanuit ACP waar de ranks allemaal op staan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Wrong Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 De ranks zijn niet anders dan voorheen. Alleen is Senior Member nu veranderd in Advanced Member. Verder hebben we hier leden van alle soorten en maten. Zitten ook een hoop kneuzen bij en debielen, maar ook weer hele fijne mensen en een unieke hier en daar. Over het algemeen zijn het in ieder geval allemaal dampers. Hoeveel soorten wil je hebben? Voor ieder wat wils hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Datrax Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Grin.. ok.. een lijstje naar hoe het voorheen was is ook prima.. :) Ik zou het leuk vinden om te weten wanneer je status wijzigt.. in games zitten bijv. ook achievements waar je totaal niks aan hebt, maar wel glimlacht als je ze haalt.. nou.. ok.. niet iedereen misschien.. maar ik wel :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annet Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 De ranks zijn niet anders dan voorheen. Alleen is Senior Member nu veranderd in Advanced Member. Verder hebben we hier leden van alle soorten en maten. Zitten ook een hoop kneuzen bij en debielen, maar ook weer hele fijne mensen en een unieke hier en daar. Over het algemeen zijn het in ieder geval allemaal dampers. Hoeveel soorten wil je hebben? Voor ieder wat wils hier Als je het voorheen niet wist, weet je het met de nieuwe forumsoftware ook niet. Niet dat het mij uit maakt, maar er zijn leden die het wel willen weten. Zoals op elk forum, maar ik vind het best wel lullig om zo over je medemembers te spreken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Wrong Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 tsja, lullig of niet, maar wel ongezouten, eerlijk en helder. That's me. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Datrax Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 hmm.. mompelt iets over artikel 2a.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lexx Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Wat je zegt ben je zelf hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annet Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 tsja, lullig of niet, maar wel ongezouten, eerlijk en helder. That's me. Eerlijk en helder ben je er zeker mee. Het is daarmee ook duidelijk dat je jezelf ver boven anderen voelt staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Wrong Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Eerlijk en helder ben je er zeker mee. Het is daarmee ook duidelijk dat je jezelf ver boven anderen voelt staan. Als jij dat ervan wilt maken, don't let me hold you back. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annet Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Als jij dat ervan wilt maken, don't let me hold you back. Tenzij jij jezelf onder de kneuzen en debielen schaart, natuurlijk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Wrong Posted February 15, 2015 Share Posted February 15, 2015 Tenzij jij jezelf onder de kneuzen en debielen schaart, natuurlijk Ooh, dat zou heel goed kunnen. Alles is mogelijk. Echter, ik schaar mezelf nooit ergens onder. Dat laat ik aan anderen over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts