Jump to content

welke soort leden zijn er?

Guest Datrax

Recommended Posts

Ik heb nu al een paar rondjes zoeken in div. onderdelen, alsook handmatig gedaan, maar kan helaas nergens de definitie van alle soorten leden terugvinden..

is er een overzicht van dat ik over het hoofd zie?

groet

Tim

Je bedoelt de leden die een kleurtje hebben?

rood= beheer

groen = acvoda

oranje= verkoper shop

het mintgroene = onze forum hofnar

paars = onze aalmoezenier/Priest

Benamingen bij de profielen hebben te maken met het aantal postings, newbie, advanced etc.

Ja precies.. maar ik zie ineens mezelf op "advanced staan" - en vroeg me af wat daarvan de 'staffels' zijn :)

Je bedoelt de leden die een kleurtje hebben?

rood= beheer

groen = acvoda

oranje= verkoper shop

het mintgroene = onze forum hofnar

paars = onze aalmoezenier/Priest

Benamingen bij de profielen hebben te maken met het aantal postings, newbie, advanced etc.

Nou 300 dan wellicht ...

Oh, wat voel ik mij vereerd toe te treden tot de club der advanced dampers. Bij deze een dankjewel aan alle heros, mothers, priesters en wat dies meer zij om mij op het goede pad der dampers te houden.

(zul je zien dat de grens 301 is ofzo)

Nou 300 dan wellicht ...

Oh, wat voel ik mij vereerd toe te treden tot de club der advanced dampers. Bij deze een dankjewel aan alle heros, mothers, priesters en wat dies meer zij om mij op het goede pad der dampers te houden.

Yay! 300 blijkt de grens te zijn. Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal :)

• Like 1

De ranks zijn niet anders dan voorheen. Alleen is Senior Member nu veranderd in Advanced Member. 

Verder hebben we hier leden van alle soorten en maten. Zitten ook een hoop kneuzen bij en debielen, maar ook weer hele fijne mensen en een unieke hier en daar. Over het algemeen zijn het in ieder geval allemaal dampers. Hoeveel soorten wil je hebben? Voor ieder wat wils hier :lol

Grin.. ok.. een lijstje naar hoe het voorheen was is ook prima.. :)

Ik zou het leuk vinden om te weten wanneer je status wijzigt.. in games zitten bijv. ook achievements waar je totaal niks aan hebt, maar wel glimlacht als je ze haalt.. nou.. ok.. niet iedereen misschien.. maar ik wel :)

De ranks zijn niet anders dan voorheen. Alleen is Senior Member nu veranderd in Advanced Member. 

Verder hebben we hier leden van alle soorten en maten. Zitten ook een hoop kneuzen bij en debielen, maar ook weer hele fijne mensen en een unieke hier en daar. Over het algemeen zijn het in ieder geval allemaal dampers. Hoeveel soorten wil je hebben? Voor ieder wat wils hier :lol

Als je het voorheen niet wist, weet je het met de nieuwe forumsoftware ook niet. Niet dat het mij uit maakt, maar er zijn leden die het wel willen weten.

Zoals op elk forum, maar ik vind het best wel lullig om zo over je medemembers te spreken.