Jump to content

Zoeken???

Recommended Posts

Ik kan je helaas niet helpen, de zoekmachine vraagt een woord van 4 karakters en 'igo' heeft er maar drie. Het verbaast me wel dat ook igo-l (ook tussen aanhalingstekens) niet werkt, ik heb het even geprobeerd.

Ik heb wel een linkje voor je, ik vond dit een leuke draad om meer te weten te komen over drippen met de igo-l: http://www.dampforum.nu/topic/11492-mijn-eerste-rda-ervaring-de-igo-l/

En verder is die igo-l echt leuk, zo lekker simpel. Zo zou het leven moeten zijn... Plezier ermee!

• Like 1

Nou ja, de zoekfunctie kan het blijkbaar niet. Misschien iets voor het beheer om naar te kijken.

Jammer, iemand had ooit, ergens een reactie, en tips voor mij neergezet.

Toen dacht ik nog, daar kan ik nu niets mee. Maar onthouden voor later.

Maar de snelkopeling, of favoriet of hoe dat heette in het oude forum is niet meegenomen naar het nieuwe forum. Dus nu moet ik hem zoeken.

Nu vraag ik me nog af hoe ik dit draadje vast kan houden. Ik heb wel op volgen geklikt, maar dan zie ik em bij nieuwe berichten. Kan ik em ook nog ergens in een favorieten plekje plaatsen?

Linksboven naast je naam staat een pijltje. Als je daarop klikt kan je kiezen voor "inhoud die ik volg". Daar zou je hem terug moeten vinden. :wink

• Like 1

Je kan natuurlijk ook google gebruiken

igo l site:dampforum.nu

Ja, dank je Martin.

Die verzon ik uiteindelijk ook. Maar was niet het eerste waar ik aan dacht.

Blijft er natuurlijk wel een optie voor het forumbeheer om de zoekfunctie te verbeteren. Lijkt me wel zinnig.