Jump to content

Leo Drop & Kuro coilers

Guest VapenMetVinnie

Recommended Posts

Guest VapenMetVinnie

Na een kater van bijna een week, heeft Vinnie dan toch de carnaval overleefd is het alweer tijd voor jouw wekelijkse dosis Vapen Met Vinnie!

Deze week behandeld Vinnie zijn favoriete RTA: de Lemo Drop. 
In deze review krijg je te zien hoe ik een van mijn simpelste coils tot nu toe bouw, die voor elke beginner met de Kuro Coiler in een handomdraai na te bouwen is!
Verder komen er een hoop handige tips voorbij om van de Lemo een super-tank te maken, die elke damper ver van de stinkstokken weg gaat houden!

Wat zitte nog te leuze jonguh? Videootje kijkuh!!! BAM!

Ahhhh nu weet ik hoe de drop is gemaakt. :lol

Hele vette review !!! Heb weer genoten van jou Vinnie.

Svp wel nie meer zeggen dat een damper een verbrandingskamer heeft. Da ken ech nie jonguh :grr

Ben zelf zwaar fan van de lemo en de lemo drop. Heb er ook een paar zullen we maar zeggen.

Gebruik zelf altijd die witte rubberen ring om het vul gaatje af te dichten. Dat pinnetje op die ring in ut gaatje frotten en dan de 510 base erop draaien werkt imo beter als hoe jij het beschrijft. :fluit

Verder niets dan lof voor jou manier van reviewen !!!

Je bent een aanwinst voor de dampwereld in Nederland.

Ga zo door Vinnie ! :duim

En ik gaan maar geen vriendjes worden met die kuro coiler, maar da's misschien omdat ik een slechte imitatie heb.

Je woont om de hoek, kom maar eens langs, dan laat ik je zien hoe de Kuro hoort te werken :duim

Ik las vandaag op facebook dat er imitaties zijn die de draden over elkaar heen draaien etc.

Er zijn wat detail verschillen onderling waardoor de een niet (goed) werkt en de andere wel zoals de Kuro. 

Gert-Jan je mail box is vol volgens mij

Klopt, ik gebruikte PB's nog wel eens om op terug te vallen voor gemaakte afspraken, privé vragen etc.

Ik had er dan ook moeite mee alles weg te gooien, maar bij dezen dan toch maar gedaan.

Nu weer on-topic :duim