Guest VapenMetVinnie Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Na een kater van bijna een week, heeft Vinnie dan toch de carnaval overleefd is het alweer tijd voor jouw wekelijkse dosis Vapen Met Vinnie! Deze week behandeld Vinnie zijn favoriete RTA: de Lemo Drop. In deze review krijg je te zien hoe ik een van mijn simpelste coils tot nu toe bouw, die voor elke beginner met de Kuro Coiler in een handomdraai na te bouwen is!Verder komen er een hoop handige tips voorbij om van de Lemo een super-tank te maken, die elke damper ver van de stinkstokken weg gaat houden! Wat zitte nog te leuze jonguh? Videootje kijkuh!!! BAM! Link to comment Share on other sites More sharing options...
koempel Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Leo Drop,weer een nieuwe?Ff veranderen Vin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chasepoes Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Goeie review jonguh! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BurmaShave Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Ahhhh nu weet ik hoe de drop is gemaakt. Hele vette review !!! Heb weer genoten van jou Vinnie. Svp wel nie meer zeggen dat een damper een verbrandingskamer heeft. Da ken ech nie jonguh Ben zelf zwaar fan van de lemo en de lemo drop. Heb er ook een paar zullen we maar zeggen. Gebruik zelf altijd die witte rubberen ring om het vul gaatje af te dichten. Dat pinnetje op die ring in ut gaatje frotten en dan de 510 base erop draaien werkt imo beter als hoe jij het beschrijft. Verder niets dan lof voor jou manier van reviewen !!! Je bent een aanwinst voor de dampwereld in Nederland. Ga zo door Vinnie ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fleksie Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Mooie review Vinnie, top gedaan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest s5 Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Kon de lach ook niet onderdrukken.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
L0rdj3 Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Altijd weer heerlijk om te kijken! En heerlijk taaltje toch dat broabaants! Broabaant de gekstuhhh......JONGUH! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasp3r Posted February 27, 2015 Share Posted February 27, 2015 Lol Vinnie , je spoort niet! Maar ja wie wel? , geniet altijd van je filmpjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpy Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Weer een mooie review Vinnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Bravo Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Subtitles? Ondertiteling?En ik gaan maar geen vriendjes worden met die kuro coiler, maar da's misschien omdat ik een slechte imitatie heb.Verder een goeie review [emoji4] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaperella Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Bij welke Europese shop kan ik de Lemo Drop kopen? Het liefst natuurlijk een Nederlandse, maar die zullen hem niet meer verkopen vrees ik. Ik wil niet op een Chinese site kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cvr Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 http://www.vapuri.be/30-tankhier is deze nog te vinden. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redchilly Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 En ik gaan maar geen vriendjes worden met die kuro coiler, maar da's misschien omdat ik een slechte imitatie heb. Je woont om de hoek, kom maar eens langs, dan laat ik je zien hoe de Kuro hoort te werken Ik las vandaag op facebook dat er imitaties zijn die de draden over elkaar heen draaien etc. Er zijn wat detail verschillen onderling waardoor de een niet (goed) werkt en de andere wel zoals de Kuro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL BusdriverTheo Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Gert-Jan je mail box is vol volgens mijVerstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaperella Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redchilly Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Gert-Jan je mail box is vol volgens mij Klopt, ik gebruikte PB's nog wel eens om op terug te vallen voor gemaakte afspraken, privé vragen etc. Ik had er dan ook moeite mee alles weg te gooien, maar bij dezen dan toch maar gedaan. Nu weer on-topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterMike Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 hier ook te koop http://www.edampf-shop.com/Lemo-Drop-Atomizer-Aircontrol-Eleaf-iSmoka Ik heb goede ervaring met de shop. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaperella Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Bedankt MisterMike! Ik heb hem besteld! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts