Jorijn Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 (edited) Het forum gebruikt mijn e-mail adres om notificaties te versturen dat je een nieuw bericht hebt ontvangen. Ik merk te vaak dat mensen simpelweg op REPLY duwen in plaats van dit op het forum te doen. Ik stel post en kaartjes altijd erg op prijs, maar met veel van deze berichten kan ik weinig... :-) Goed onthouden dus, op PM's antwoorden moet op het forum zelf anders ontvangt de bestemming ze niet. Groetjes! Edited January 8, 2016 by Karin Spaink Diacritische tekens aangepast Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoshuaB Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 En dus maak je even een noreply@dampforum.nu aan met een Autoresponder tekst dat die mail niet gelezen wordt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bootsman Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Komt denk ik omdat met deze software het hele bericht word meegestuurd, en niet alleen een link naar de boodschap zoals met de oude software. Ik heb die neiging ook wel eens gehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest s5 Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 Oplossing: En dus maak je even een noreply@dampforum.nu aan met een Autoresponder tekst dat die mail niet gelezen wordt? Het is allemaal niet zo moeilijk. ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Donderwolkje Posted March 4, 2015 Share Posted March 4, 2015 ... en ik maar denken dat Jorijn me die kusjes stuurt :-S * gaat dit uitzoeken * (Een noreply adresje aanmaken lijkt me idd een strak plan.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts