Guest kilobit Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Hoi Allemaal, Ik heb een tijd gezocht naar een simpele two post, single coil, bottom airflow RDA. Via ECF kwam ik terecht bij http://titanium-mods.com/ Ze hebben een sub forum op ukvapers waar meeste produkten een thread hebben. Ze hebben het niet makkelijk in Ukraine de laatste tijd, dus er is niet veel op voorraad. Ik heb email contact gehouden met Bashik, en na een paar weken kreeg ik een email dat ze een kleine run zouden doen van de titanium prometey III in drip mode. Het betalen voor de RDA was niet makkelijk, reguliere betalingen, paypal en credit cards zijn niet mogelijk. Een soort escrow partij http://westernbid.com/moest er tussen zitten, ik heb de RDA a EUR85 via hen betaald. Na de betaling moest ik nog een weekje wachten tot ze met produktie zouden starten. Waarna het pakketje werd verstuurd, met een track&trace die niet erg goed werkte.. Weer een week later werd hij netjes bezorgd aan de deur. De eerste foto is van de verpakking. Zoals je kan zien was Bashik (alek) zo aardig om "mechanical valve" a waarde $10,- er op te zetten. Hier een foto van de onderkant. De centerpin is verstelbaar. De RDA heeft een ook produktie nummer gekregen. De voorkant De ring met "drip" mode is roteerbaar om de grootte van de airflow aan te passen. De bovenkant Zij aanzicht #2 Nog een "angle" Na het zien van deze fotos heb ik de coil wel wat dichter bij de luchtpijp geduwd. Cellucotton wick door de 1.6Ohm microcoil Met liquid... Even een testfire.... Dit werd mee gestuurd, wat extra o ringen en isolatoren. De vape is heerlijk, ik houd van airflow van onder de coil. De bouwen op dit deck is super simpel, alle ruimte, en makkelijk toegang. Ik ben een mouth to lunger, volgens mij is het stevig hijsen om direct lung inhales met deze RDA te doen. Omdat hij van titanium is is hij bijzonder licht, slechts 25 gram. Nu nog even een paar weekjes wachten en dan komt mn nieuwe titanium Provari P3. Lijkt me heerlijk om zo'n lichte set mee te nemen. Groeten en vape-on! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bootsman Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Dankjewel, mooie foto's. Wel een vraag; de coil zit behoorlijk hoog ten opzichte van het deck, is dat geen probleem? Lijkt me dat de liquid een behoorlijke weg omhoog moet maken. Mooie dripper, persoonlijk zou ik er wel een andere driptip opzetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kilobit Posted March 25, 2015 Share Posted March 25, 2015 Wel een vraag; de coil zit behoorlijk hoog ten opzichte van het deck, is dat geen probleem? Lijkt me dat de liquid een behoorlijke weg omhoog moet maken. Ik heb hem nog maar 1 dag, en dus nog niet te veel ervaring. Tot nu toe heb ik geen dry hits gehad. Het is normaliter de bedoeling wat meer wick toe te voegen, waardoor de liquid wat makkelijk de coil kan bereiken. Maar ik heb nu nog niet gedaan om al mijn favoriete liquids er in te testen. De drip tip is inderdaad niet de lekkerste om aan te voelen, ik zal nog even zoeken naar iets dat goed staat en lekker voelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts