sjakie Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 Als ik op een link klik, die verwijst naar een ander topic komt altijd de beginpagina van het dampforum te voorschijnhoort dit zo of doe ik iets niet goed.b.v http://www.dampforum...p?topic=29722.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 We zijn een aantal weken geleden veranderd van forum software. Dit lijkt helaas nog één van de oude links te zijn.Ik weet niet waar je deze hebt gevonden, of waar hij heen zou moeten ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjakie Posted April 16, 2015 Author Share Posted April 16, 2015 We zijn een aantal weken geleden veranderd van forum software. Dit lijkt helaas nog één van de oude links te zijn. Ik weet niet waar je deze hebt gevonden, of waar hij heen zou moeten ... Ik heb eigenlijk zomaar een voorbeeld genomen. Ik kom het wel vaker tegen in diverse topics Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sledge Posted April 17, 2015 Share Posted April 17, 2015 Hmmm ze hadden eigenlijk allemaal geconverteerd moeten zijn naar de nieuwe syntax. Als ik binnenkort nog eens tijd over heb, zal ik eens op jacht gaan. Wordt nu alleen voor mij ook wel lastig om uit te zoeken wat topic 29722 zou moeten zijn bijvoorbeeld. Bedankt voor het onder de aandacht brengen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sjakie Posted April 18, 2015 Author Share Posted April 18, 2015 Hmmm ze hadden eigenlijk allemaal geconverteerd moeten zijn naar de nieuwe syntax.Als ik binnenkort nog eens tijd over heb, zal ik eens op jacht gaan. Wordt nu alleen voor mij ook wel lastig om uit te zoeken wat topic 29722 zou moeten zijn bijvoorbeeld.Bedankt voor het onder de aandacht brengen!Het is niet zo heel belangrijk voor me . Het viel me op als ik info aan het zoeken was ,vandaar mijn vraagAls ik er weer een paar tegen kom zal ik ze hier neerzetten Misschien heb je er iets aan Dank voor je reactie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts