Jump to content

Ego one clr Head

Donna
 Share

Recommended Posts

Ik ga de site even lezen, bedankt voor je opmerkzaamheid. Ik heb mijn ego one tank al geruild maar ben op zoek naar iets wickbaars en herbouwbaar voor op de bat.

Je mag hem weer terug hoor, als je wilt :wink

Nee hoor, hij is je van harte gegund: die coils van 3,90 vallen nog mee, ik heb ze ook van boven de vijf euro. Maar ze gaan wel langer mee gelukkig. Als jij me nou leert paardrijden, wicken en nieuwe coils draaien krijg je van mij de bat erbij!

Dat lijkt me voor mij een zeer voordelige deal. Door deze nieuwe hobby word ik nog uithuizig ook, maar het doet me goed.

Sorry Donna, voor dit totaal offtopic gedoe

• 2 weeks later...

Bij zwoofs kun je m nu bestellen. Ik ben er heel erg benieuwd naar en ga m zeker bestellen!

Da's mooi... :duim Heb al vaker geprobeerd de oorspronkelijke coils te herbouwen met wisselend succes. Met deze nieuwe coils moet het makkelijker gaan lijkt me.

Kaljo en Erkki,

zouden jullie even willen laten weten wat jullie eerste ervaring en mening erover is?

ben heel erg benieuwd namelijk!

Laat het weten, maar ik heb ze pas dinsdag.

eerste indrukken positief. Tijdje gebruikt en nu gerecoiled naar 1.7Ohm

Loshalen topring ging niet met de hand dus twee tangetjes gebruikt. Nou heb ik niet veel kracht in m'n handen dus kan ook aan mij liggen.

Makkelijk te recoilen, de airflowpin onderin is uitwisselbaar tussen de .5 en de 1.0 versie

Ik heb hem binnen van ZWOOFS net zoals de foto laat zien de 0.5 ohm, voor mij te heftig.

Meteen gerecoiled maar ik gebruik 0.25mm Kanthal A1 en bij 7 wikkels krijg ik 1.8 ohm en dat is teveel voor de ego one batt.

Recoilen was echt super gemakkelijk echt blij mee nu opzoek naar ander Kanthal iemand tips voor mij?

Ik kan natuurlijk minder wikkelingen doen maar lijkt mij niet verstandig.

Ow ja ik ben super positief over de head super makkelijk te recoilen, en mij wel gelukt de top ring met mijn handen los te draaien :clap .

Ow ja en ik wil een 1ohm coil maken.

Ik heb hem binnen van ZWOOFS net zoals de foto laat zien de 0.5 ohm, voor mij te heftig.

Meteen gerecoiled maar ik gebruik 0.25mm Kanthal A1 en bij 7 wikkels krijg ik 1.8 ohm en dat is teveel voor de ego one batt.

Recoilen was echt super gemakkelijk echt blij mee nu opzoek naar ander Kanthal iemand tips voor mij?

Ik kan natuurlijk minder wikkelingen doen maar lijkt mij niet verstandig.

Ow ja ik ben super positief over de head super makkelijk te recoilen, en mij wel gelukt de top ring met mijn handen los te draaien :clap .

Ow ja en ik wil een 1ohm coil maken.

Hoeveel diameter/ID is je coil? Ik zou 26 of 27 awg kanthal gebruiken en 2.5 - 3 mm ID . Je kan ook die 0.25 mm kanthal proberen te twisten

Ik heb de oude versie van de coils al vaker herbouwd met een verticale coil ( zoals ze uit de fabriek komen ). Met vaak maar een matig resultaat.

Ik liep al langer met het idee om ze om te bouwen tot een horizontale coil met een wick erdoor heen. ( zoals deze nieuwe CLR heads ).

Ik kwam toen deze video tegen : https://www.youtube.com/watch?v=sjcuMUIN6vY

Precies zoals ik het in m'n hoofd had. Ik heb het meerdere keren gedaan en het is een stuk makkelijker dan ombouwen tot het origineel ( met verticale coil ).

Nu met de nieuwe CLR heads lijkt me dit niet meer nodig.

• Like 1