Nillfist Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Beste mededampers, ik ben begonnen, een maand geleden met dampen, en had hiervoor aangeschaft: een eCom Mega 20Watt (1600 mAh). Tot zover. En best tevreden mee, want ik rook inmiddels geen sigaretten of shag meer..! Maar, ik wilde meer... En ik ben nu sinds vanmiddag de trotse bezitter van een HCigar HB DNA40. Met daarop een Kangertech Subtank Mini, en met daarin een Ni200 OCC coil. En nu... Proef ik meloen! Galia meloen om precies te zijn!! Wat een verschil! Ik denk dat het vooral de OCC - coil is wat het verschil zo groot maakt. Je hoeft natuurlijk niet persé Ni200 wire te gebruiken, lijkt me... Wat een wereld aan verschil zeg hee! Ik weet niet wat er in die eCom Mega voor wick zit, maar die smaak is véél en véél minder goed zeg! Blij dat ik de upgrade heb gemaakt! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paperchaser Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Het heeft er ook vooral mee te maken dat je de overstap heb gemaakt van eCom mega 20 watt naar HCigar HB DNA 40. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nillfist Posted April 30, 2015 Author Share Posted April 30, 2015 Heeft de mod dan ook betrekking op de smaak? Ik dacht, dat dat alleen door de clearomizer/coils te beinvloeden is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wally Posted April 30, 2015 Share Posted April 30, 2015 Is ook wel wat overdreven dat het vooral aan de batterij ligt. De subtank is denk ik de voornaamste verbetering in smaak, zelfs tot 20w zal ie beter smaken dan de ecom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts